Amortyzatory Bilstein pozwalają jeszcze lepiej wykorzystać potencjał drzemiący pod maskami BMW. Oto najciekawsze propozycje tuningowe dla modeli serii 1, 3 i 5.
Firma Cartec/SNAP-ON to znany producent urządzeń rolkowych do badania układów hamulcowych.
15 października 2008 roku w sieci sprzedaży Fota SA rusza kolejna akcja promocyjna.
Firma Fota SA przygotowała dla swoich klientów ciekawą propozycję: samochód lub motocykl marki BMW za punkty bonusowe.
Nowy wahacz poprzeczny MEYLE-HD dla wszystkich trzech wersji wahacza oryginalnego dla modeli BMW z serii X5 i X6 od roku produkcji 2007. Bezstopniowo ustawiany przegub prowadnicy koła ułatwia naprawę.
Trudno sobie wyobrazić, ile razy konstruktorzy McLarena Senny z klocków LEGO nadepnęli w nocy na leżący na podłodze element. O tym, że tak musiało się stać, świadczy chociażby fakt, że model był budowany przez 10-osobowe zespoły, które pracowały 24 godziny na dobę, na kilka zmian.
Nowy model serii 5 BMW z technologią HELLA na pokładzie.
Od prawie dwudziestu lat Volkswagen stosuje sprzęgło Haldex do przeniesienia napędu na wszystkie koła. Rozwiązanie to jest alternatywą dla napędu Quattro, pozwalając na pełną regulację rozdziału siły napędowej za pośrednictwem sterownika elektronicznego, uwzględniając warunki jazdy, jak i współpracę z systemami ABS, ESP, ASR, EBV czy EDS.
Określenie zawartości tlenu w spalinach odbywa się za pomocą oddzielnego czujnika, który w wyniku reakcji chemicznych wysyła sygnał elektryczny, proporcjonalny do zawartości tlenu w spalinach (np. czujnik galwaniczny).
Standox wspiera swoje warsztaty lakiernicze pomagając im w zdobywaniu nowych klientów. Marka specjalizująca się w branży lakierów renowacyjnych opracowała koncepcję marketingową o nazwie 1DayRepair.
Obwód ładowania składa się z alternatora, regulatora napięcia, wiązki przewodów i niekiedy lampki ładowania. Wprowadzając dodatkowe wyposażenie elektryczne pojazdu, należy sprawdzić, czy moc alternatora jest wystarczająca, i w razie potrzeby zastosować alternator o większej mocy.
Najbardziej rozpowszechnionym typem transmisji danych – stosowanym w motoryzacji od ponad 20 lat – jest standard CAN (Controller Area Network).
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu