Yokohama Rubber ogłosiła, że wraz z Alps Alpine prowadzi prace wdrożeniowe nad czujnikami do opon osobowych spełniającymi wymogi CASE, czyli coraz bardziej popularnej na świecie koncepcji obejmującej: wspólne użytkowanie samochodów, usługi z tym powiązane oraz samochody elektryczne.
Nokia ogłosiła, że we współpracy z chińskim China Mobile/CMCC Guangxi dostarczy system monitorowania osuwisk i wczesnego ostrzegania dla BGIGC Group – firmy wykonującej operacje na autostradach.
Samochody, którymi poruszamy się na co dzień z roku na rok stają się coraz bardziej cyfrowe – od zarządzania flotą przez zdalną diagnostykę i logistykę opartą na danych po pojazdy autonomiczne, Internet rzeczy i wiele wiele innych. Nie dotyczy to jednak opon, które w bardzo niewielkim stopniu wykorzystywane są do gromadzenia cyfrowych danych w czasie rzeczywistym mimo, że to od nich w zdecydowanej mierze zależy efektywna, ekonomiczna i bezpieczna praca pojazdu. Nowa technologia Nokian Tyres Intuitu wykorzystuje pełen potencjał opon uzyskując szerokie spektrum danych i zapewniając kierowcy większy spokój ducha.
Kilka dni temu natknąłem się na ofertę szkoleń on-line. Nie byłoby w tym nic dziwnego – przecież teraz cały świat jest „on-line” – gdyby nie fakt, że w tym przypadku chodziło o szkolenia z zakresu mechaniki samochodowej.
Audi angażuje się aktywnie w kształtowanie cyfrowego świata przyszłości. Marka z czterema pierścieniami buerze udział w inicjatywie EEBUS promującej współpracę pomiędzy producentem, a innymi gałęziami przemysłu.
W dobie coraz powszechniejszego internetu rzeczy samochody staną się punktem wymiany informacji drogowej. Komunikować się będą nie tylko między sobą, lecz także z infrastrukturą drogową. Znacznie ułatwi to wdrażanie autonomicznego transportu, a także zwiększy bezpieczeństwo podróży poprzez błyskawiczne informowanie o zagrożeniach na drodze. Zmieni się także sposób komunikacji pojazdu z kierowcą. Dużą rolę w technologicznym wyścigu motoryzacyjnym odgrywają Polacy.
W malutkiej wiosce w okolicach Madrytu SEAT testuje właśnie przełomową technologię wykrywania przeszkód na drodze. Nad wiekowymi dębami latają drony, które dzięki sieci 5G przesyłają w czasie rzeczywistym informacje o zagrożeniach do pojazdów. W ciągu zaledwie 5 milisekund kierowca dowiaduje się o niebezpieczeństwie i konieczności zachowania ostrożności. Dzięki wprowadzeniu sieci 5G ryzyko wypadków może spaść nawet o 69%.
Spies Hecker zapewnia swoim klientom techniczne wsparcie na wielu płaszczyznach. Jedną z nich jest profesjonalne zarządzanie kolorem. W celu ułatwienia pracy lakiernikom, Spies Hecker udostępnia swój know-how również w Internecie. Dzięki temu wiedza jest w sposób szybki i przejrzysty powszechnie dostępna dla szerokiego grona odbiorców.
Spies Hecker zapewnia swoim klientom techniczne wsparcie na wielu płaszczyznach. Jedną z nich jest profesjonalne zarządzanie kolorem.
Jak podaje Forbes.com, Toyota – macierzysty koncern Lexusa – prowadzi prace nad wyposażeniem samochodów w szerokopasmowy dostęp do Internetu wykorzystujący łącza satelitarne.
Ludzie nieustannie czegoś poszukują – astrofizycy życia w kosmosie, biolodzy recepty na długowieczność, a tunerzy sposobów na wyciśnięcie jak największej mocy z silników. Ci ostatni mają najłatwiejsze zadanie, bowiem z pomocą przychodzi im pewien magiczny gaz, zwany nitro. Jak działa podtlenek azotu? Paweł Trela, m.in. konstruktor samochodów sportowych, zdradza 9 najważniejszych faktów o podtlenku azotu i jego wykorzystaniu w motoryzacji.
Toyota i Lexus wprowadzają na amerykański rynek nowe, zaawansowane funkcje mobilne dzięki połączeniu samochodów do sieci komórkowej w standardzie 4G LTE. Nowy system powstał we współpracy z głównymi operatorami telekomunikacyjnymi w Japonii i USA – KDDI oraz AT&T.
Sam napis nie gwarantuje, że produkt jest oryginalny. Oto wskazówki, dzięki którym możemy sprawdzić, czym mamy do czynienia z podróbką.
Podczas wyboru łańcuchow, warto jest pamiętać o kilku kluczowych sprawach.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu