Nowe koło dwumasowe Valeo VBLADE to unikalny produkt z uwagi na zupełnie nową konstrukcję: przy jego opracowaniu zgłoszono łącznie aż 80 patentów na projekt, komponenty, mechanizmy i technologię.
Moto-Profil przygotował ciekawą promocję dla warsztatów.
Dwumasowe koło zamachowe jest integralną częścią układu napędowego i nie powinno być wymieniane na zamiennik pozbawiony tłumika drgań. Zdania w tej sprawie są jednak podzielone. Część ekspertów z branży motoryzacyjnej ostrzega, że zastosowanie niewłaściwego elementu może spowodować uszkodzenie innych podzespołów układu napędowego.
Kategoria w konkursie: części i akcesoria motoryzacyjne
Czy po demontażu skrzyni biegów koło dwumasowe, które zamontowane jest w samochodzie jest dobre czy kwalifikuje się do wymiany?
Valeo zaprasza na kolejny webinar. Podczas tego szkolenia dowiesz się, jak ocenić, czy koło dwumasowe kwalifikuje się do wymiany oraz czy jego luz mieści się w dopuszczalnej tolerancji.
Dwumasowe koło zamachowe umożliwia skuteczne tłumienie drgań silnika wysokoprężnego, tłumienie drgań silników o wysokich momentach obrotowych oraz usunięcie rezonansu z zakresu pracy.
Dwumasowe koła zamachowe to większy komfort jazdy dzięki mniejszym drganiom układu napędowego i niższe zużycie paliwa, ale też i kosztowne naprawy w razie przedwczesnego zużycia tego elementu.
Dwumasowe koło zamachowe to element, który występuje zarówno w połączeniu z silnikami wysokoprężnymi, jak też benzynowymi. Ma korzystny wpływ na funkcjonowanie całego układu napędowego, jednak samo jest dosyć podatne na awarie w przypadku niewłaściwej eksploatacji. Z czego wynikają ich uszkodzenia i jak prawidłowo je diagnozować?
Inter Cars wspólnie z firmą Schaeffler przygotowali dla swoich klientów specjalne szkolenie, skupiające się wokół tematu „Dwumasowe koło zamachowe”. Spotkanie będzie miało formę webinaru i zaplanowane zostało na wtorek, 28 lipca.
Nowe czy używane? To pytanie zadaje wielu kierowców, choć już wyraźnie widać, że na oponach przestaje się oszczędzać. Nie ulega wątpliwości, że: lepsze tanie nowe niż jakiekolwiek używane. Wiadomo wówczas, że opona nie doznała przygód, które mogły spowodować jej wewnętrzne uszkodzenie.
Dziś eksperci nie mają żadnych wątpliwości. Przyszłość motoryzacji będzie należeć do samochodów elektrycznych, choć oczywiście są pewne rozbieżne opinie co do rodzaju napędu, jaki będzie w tych pojazdach dominował.
Niezależnie od mocy silnika i charakteru samochodu wszystkie siły przenoszone są na jezdnię przez powierzchnię styku opon, która ma wielkość zbliżoną do kartki papieru.
Przy Politechnice Śląskiej w Gliwicach swoją działalność rozpoczęło Koło Naukowe PolSl Racing.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu