Tegoroczna edycja targów organizowanych przez śląski Moto-Profil jest specjalna, bo odbywa się już po raz 15. W tym roku wystawiać się będzie ponad 140 firm, a ekspozycje i atrakcje zajmować będą powierzchnię 20 000 m2.
Podczas walnego zgromadzenia wspólników Moto-Profil Sp. z o.o. podjęto decyzję o zmianach w zarządzie spółki. Prezesem firmy będącej jednym z największych dystrybutorów części i akcesoriów motoryzacyjnych został dotychczasowy wiceprezes przedsiębiorstwa – Leszek Żurek.
Podczas tegorocznej wystawy Warsaw Motor Show mocno swoją obecność będzie chciał zaznaczyć ProfiAuto. Na przygotowanym stoisku o powierzchni ponad 600 m2 znajdą się zarówno atrakcje dla fanów motoryzacji, jak i będzie istniała możliwość zdobycia wiedzy merytorycznej.
Rok 2018 jest dla Moto-Profilu jubileuszowy. Drugi co do wielkości dystrybutor części motoryzacyjnych w Polsce oraz jeden z największych w Europie obchodzi 25-lecie istnienia. – To okazja do podsumowań, wytyczania śmiałych dróg rozwoju oraz świętowania w gronie partnerów – podkreślają przedstawiciele spółki.
Głosowanie plenarne w Parlamencie Europejskim w sprawie norm emisji CO2 dla samochodów osobowych i dostawczych już 7 czerwca.
Firma Moto-Profil po raz siódmy w historii otrzymuje jedno z najbardziej prestiżowych, biznesowych wyróżnień – „Diament Forbesa”. W rankingu przygotowanym przez redakcję magazynu Forbes, przedsiębiorstwo zajęło 15 miejsce.
Moto-Profil przygotował nową promocję dla swoich klientów.
Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Frost&Sullivan do 2020 r. wartość inwestycji w cyfryzację usług motoryzacyjno-transportowych, w tym modeli ich oferowania i sprzedaży, osiągnie wartość 82 miliardów dolarów. To niemal 320% wzrost w ciągu 5 lat.
Podczas ubiegłotygodniowych Targów Motoryzacyjnych Auto Moto Show Sosnowiec 2013 na stoisku firmy SJD ProTech zaprezentowane zostały dwa nietypowe motocykle MV Agusta. Na zewnątrz natomiast występowała grupa stuntowa FRS w barwach SJD ProTech.
Bogumił Papierniok przestaje pełnić funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu Moto-Profil oraz pracować na rzecz spółki Moto-Profil i sieci ProfiAuto.
Za nami jubileuszowe dziesiąte targi TRANSEXPO i trzeci Salon MOTO-TECH.
Do wyczerpania zapasów trwa promocja związana z preparatami marki Gunk.
Łukasz Kopiec został powołany na członka zarządu Moto-Profil. Pozostaje on także dyrektorem marketingu Moto-Profil i będzie nadal koordynować pracę wszystkich czterech pionów marketingu w spółce.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu