Innowacyjny proces produkcji bez spawania i malowania.
TRW wprowadza nową generację swojego systemu kamer.
MAHA oferuje elektrohydrauliczne podnośniki dwukolumnowe z serii MAPOWER II o udźwigu od 3,5 t, 4,5, 5,5 do 7,5 t.
W oparciu o nowoczesną analizę przepływu cieczy, firma ZF Friedrichshafen AG opracowała amortyzatory dwururowe z nowym typem zaworu. Zawór naprężenia wstępnego, stanowiący czwartą generację technologii tego rodzaju, pozwala połączyć optymalne parametry kierowania pojazdem, z wysokim komfortem i możliwie najcichszą pracą wszystkich podzespołów.
Przed targami Autopromotec 2019 w Bolonii pisaliśmy o tym, że UFI Filters planuje zaprezentować nową generację filtrów kabinowych. Targi dobiegły końca, a producent zaprezentował na nich nowe medium o nazwie UFI Filters ARGENTIUM.
Cabin3Tech+ to innowacyjny filtr, nominowany do nagród za innowacyjność Automechanika, który będzie dostępny na rynku wtórnym pod markami Purflux, FRAM® i Tecnocar.
MILWAUKEE wprowadza na rynek najmocniejsze i najszybsze klucze udarowe 1/2'' na rynku.
S-Performance – nowe krążki multiotworowe od sia Abrasives to szybsze, bardziej efektywne i bezpieczne szlifowanie.
Philips Ultinon Pro3100 to nowa generacja żarówek sygnalizacyjnych wykonanych w technice LED (seria Pro3100 zastępuje starszą serię Pro3000). Są jaśniejsze i szybciej się włączają co poprawia bezpieczeństwo jazdy, są kompatybilne z wieloma modelami samochodów a ich montaż nie sprawia problemów.
Nowa kamera S-Cam 4.8 oferuje znacznie rozszerzone pole widzenia (100 stopni) w celu zwiększenia funkcjonalności AEB, utrzymania pasa ruchu i półautomatycznych funkcji pojazdu.
Shell wprowadził na rynek udoskonaloną linię olejów Shell Tellus S2 MX i VX. Pozwalają one przedłużyć żywotność układów hydraulicznych.
Hyundai zaprezentował pierwszy szkic modelu Hyundai i10 Nowej Generacji. Światowa premiera samochodu planowana jest podczas Targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie (IAA) we wrześniu.
Z linii produkcyjnej w nowym Centrum Kompetencji Produkcji Ogniw (CMCC) w Parsdorfie zaczęły zjeżdżać małe elementy przyszłości w kształcie walca o wysokości 95 mm i średnicy 46 mm. Nowe ogniwa akumulatorowe będą stosowane w modelach Neue Klasse od 2025 r.
Nowa generacja wodorowych ogniw paliwowych od Toyoty już w 2026 roku. Zasięg ma być większy o 20%.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu