RAVENOL ATF T-ULV Fluid to w pełni syntetyczny olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie wysokiej jakości polialfaolefin (PAO) i estrów.
Ravenol od 01.05.2020 oferuje następujące produkty z nowymi licencjami API.
Nowy olej silnikowy Ravenol w technologii USVO stosowany jest jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych.
Już teraz można kupić olej Ravenol w technologii USVO w pojemności 5 litrów, w cenie 4 litrów.
Wprowadzenie przez Ravenol Grupy II+ oraz Grupy III+ do asortymentu miało na celu uzupełnienie, flagowego, w pełni syntetycznego oleju opartego na bazie PAO.
Rozwój technologiczny motoryzacji stworzył specyficzne potrzeby zaawansowanych skrzyń dwusprzęgłowych, takie jak odpowiednia lepkość oleju oraz odporność temperaturowa, pozwalające zapewnić precyzję oraz szybkość zmiany biegów w każdym warunkach pracy.
Rynek samochodów zabytkowych stale się powiększa, rośnie więc zapotrzebowanie na oleje dla tych samochodów. Pojazdy te mają bardzo specyficzne wymagania ze względu na historyczne konstrukcje silników.
Już teraz kup olej Ravenol w technologii USVO® w pojemności 5L, w cenie 4L.
Dwa najczęściej zadawane przez właścicieli samochodów z automatyczną skrzynią biegów pytania brzmią: Czy wymieniać olej w ASB? Jaki olej zastosować?
Ravenol Professionals to sieć niezależnych warsztatów stosujących rozwiązania Ravenol w obszarze techniki smarowania (np. w przekładniach automatycznych i manualnych, silnikach, układach wspomagania i innych układach hydraulicznych.
Warsztaty sieci Ravenol Professionals specjalizują się w wymianie oleju ATF oraz naprawie i serwisie skrzyń automatycznych.
Ravenol wraz ze swoimi ekspertami technicznymi, firmą MVS Serwis Paweł Gancarczyk i Serwis Skrzyń Biegów Maciej Gronek, organizuje specjalistyczną konferencję Ravenol, która odbędzie się 25 maja 2019 roku podczas VI Kongresu Ekspertów Samochodowych. Wydarzenie jest motywowane chęcią rozwoju branży motoryzacyjnej w Polsce.
Silniki samochodów rajdowych i wyścigowych są niezwykle obciążone. Jeśli już pracują, to przez zdecydowaną większość czasu na bardzo wysokich obrotach. Do takich warunków pracy trzeba dopasować olej silnikowy.
RAVENOL SSV SAE 0W-30 i RAVENOL EFS EcoFullSynth. SAE 0W-20 to w pełni syntetyczne, oparte na PAO, oleje silnikowe o niskim współczynniku tarcia wyprodukowane w technologii CleanSynto® zapewniającej najwyższą czystość silnika.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu