Niemiecki producent olejów silnikowych BIZOL posiada w swojej ofercie szeroką gamę produktów, które doskonale sprawdzają się we wszystkich typach samochodów osobowych, jak i ciężarowych.
Dzisiejsze silniki znacząco różnią się od tych, które były montowane pod maską naszych aut jeszcze dekadę temu. Wiele osób zadaje sobie pytanie, czy nowo pojawiające się konstrukcje silników spalinowych to już wyczerpanie możliwości technologicznych.
Oleje silnikowe Ravenol powstają, by sprostać specyficznym wymaganiom producentów pojazdów, a ich szerokie portfolio dokładnie odpowiada wielu różnym normom spotykanym w silnikach na dzisiejszym rynku.
Oleje silnikowe Ravenol powstają, by sprostać specyficznym wymaganiom producentów pojazdów, a ich szerokie portfolio odpowiada wielu różnym normom spotykanym w silnikach na dzisiejszym rynku.
Zapowiadane na połowę przyszłej dekady zakończenie w Europie produkcji samochodów z napędem spalinowym będzie oznaczać rewolucję także w wielu branżach pokrewnych. Producenci olejów silnikowych muszą się np. liczyć z gwałtowym spadkiem popytu na ten rodzaj olejów.
O trendach w branży olejów silnikowych, w tym również w kontekście zmian związanych z wprowadzaniem nowych typów napędów, opowiada Adam Bober, dyrektor sprzedaży Petronas w Polsce.
Czy do silników wyposażonych w LPG musimy używać specjalnych olejów?
Syntetyczne oleje silnikowe są największą grupą produktów olejowych w Polsce – mają prawie 16,3-proc. udziału w całym rynku. Segment ten notował największą dynamikę wzrostu na przestrzeni ostatnich 10 lat. Ze względu na rosnącą sprzedaż samochodów wyposażonych w nowoczesne silniki i import aut z Europy Zachodniej popyt na oleje syntetyczne będzie coraz większy. Kierowcy najczęściej sami wybierają markę i rodzaj oleju, ale wspierają się przy tym radą fachowców – wynika z badania „Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą” przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie Shell.
Nowe oleje silnikowe Mobil 1 ESP 5W30. Jakie posiadają aprobaty i jakie wymagania spełniają?
Millers Oils uzupełnia swoją gamę olejów silnikowych Trident. Gama produktów Trident została opracowana z myślą o spełnieniu jak najszerszej liczby wymagań producentów samochodów, przy użyciu jak najmniejszej liczby produktów. Jest więc odpowiednia dla niezależnych warsztatów, zwłaszcza tych obsługujących samochody po okresie gwarancyjnym.
Dbając o różnorodność oferty firma Inter Parts wprowadziła nową linię olejów silnikowych marki DRIVE+. Obecnie na stanie magazynowym wśród nowości klienci znajdą oleje 5W30, 5W40, 10W40, 15W40, a także oleje przekładniowe 75W90, 80W90 i ATF II.
Auta wyposażone w filtry DPF wymagają stosowania olejów niskopopiołowych (tzw. Low SAPS), które zawierają w sobie specjalne dodatki uszlachetniające.
Trzy nowe oleje silnikowe zostały zatwierdzone przez producentów i wprowadzone na rynek w ramach popularnej linii produktów Texaco Havoline ProDS.
Oleje silnikowe ExxonMobil debiutują na rynku europejskim jako pierwsza linia produktów przeznaczona do samochodów dostawczych.
Sektor samochodów dostawczych rozwija się niezwykle szybko. Od stycznia do listopada 2016 r. w Unii Europejskiej zarejestrowano ponad 1,7 miliona pojazdów dostawczych, czyli o 12,1% więcej w porównaniu z rokiem poprzednim. Co więcej, zgodnie z prognozami liczba pojazdów dostawczych na drogach wzrośnie do 2020 r. o 38%.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu