W nadchodzącym sezonie letnim YOKOHAMA wprowadza na rynek nową oponę, dedykowaną kierowcom ceniącym sobie bezpieczną i ekonomiczną jazdę. Model, przeznaczony do nowoczesnych aut kompaktowych, wyróżnia niski poziom hałasu i zrównoważone osiągi – mniejsze zużycie paliwa, znakomita przyczepność na mokrej drodze i ponadprzeciętna trwałość.
Sava wprowadza Trenta 2, wydajną i niezawodną oponę letnią dedykowaną lekkim pojazdom ciężarowym. Tym samym marka rozszerza asortyment o cztery dodatkowe rozmiary, dzięki temu operatorzy flot będą mieć do wyboru 19 rozmiarów ogumienia.
MICHELIN CrossClimate może być używana zimą również w krajach, gdzie opony zimowe są obowiązkowe.
Continental PremiumContact 6, jako jedyna opona z 50 testowanych produktów, uzyskała najwyższą ocenę (1+) za przebieg.
Goodyear wprowadza nową linię opon letnich o wysokich osiągach Dębica Presto, wzmacniając pozycję polskiej marki w segmencie ekonomicznym.
Porządne opony to większe bezpieczeństwo kierowcy, pasażerów oraz nas wszystkich na drodze. Szczególnie dotyczy to trudniejszych warunków – przy mokrej nawierzchni, niskich temperaturach, jesiennej słocie czy w zimowej aurze. Potwierdzają to najnowsze testy, które w styczniu przeprowadził Grzegorza Duda na torze Moto Parku w Krakowie – we współpracy z Polskim Związkiem Przemysłu Oponiarskiego (PZPO), Politechniką Rzeszowską oraz firmą Auto-Test.
Na rynek trafia nowa letnia opona osobowa Michelin Primacy 4, która dzięki innowacyjnej konstrukcji zapewnia krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni aż do zużycia bieżnika do wysokości 2 mm. Nowa opona Michelin ma także oznaczenia ułatwiające kontrolowanie poziomu zużycia ogumienia. Z badań Dekry wynika, że Michelin Primacy 4 cechuje trwałość większa o 18 tys. km od innych opon tego segmentu dostępnych na rynku.
Jury konkursu International Design Awards (IDA) przyznało oponie UltraContact NXT nagrodę „Złoto” w kategorii „Motoryzacja i transport / Akcesoria samochodowe” za specjalną konstrukcję ściany bocznej.
Nowa opona Pirelli Cinturato P7 z „inteligentną” mieszanką gumową, dostosowującą się do temperatury i warunków jazdy zapewnia większe bezpieczeństwo, wydajność i komfort.
Firma Apollo Tyres zainaugurowała kompleksową, outdoorową (OOH), ogólnoeuropejską kampanię marketingową poświęconą zupełnie nowej oponie letniej Vredestein Ultrac Pro klasy Ultra Ultra High Performance (UUHP).
27% przebadanych polskich kierowców zadeklarowało, że użytkuje opony całoroczne, osoby jeżdżące na „sezonówkach” na ogół częściej sprawdzają stan bieżnika, natomiast użytkownicy „wielosezonów” częściej kontrolują poziom ciśnienia w ogumieniu
Goodyear rozszerza ofertę opon letnich Sava Intensa SUV 2 o 15 nowych rozmiarów.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu