CTS-1 to nowa generacja paliwooszczędnych opon na oś toczoną przeznaczonych do ruchu dalekobieżnego i transportu regionalnego.
Branża motoryzacyjna zmierza w kierunku elektromobilności. Aby jednak kierowcy przekonali się do aut z napędem elektrycznym, niezbędne są dalsze prace nad silnikami, bateriami i innymi elementami układu napędowego, które są odpowiedzialne m.in. za osiągi czy zasięg takiego samochodu. Okazuje się, że ważną rolę do odegrania mają również opony do aut elektrycznych.
Bez regularnej kontroli stanu ogólnego opon, głębokości bieżnika oraz ciśnienia nie może być mowy o bezpiecznym podróżowaniu. Jeśli argument bezpieczeństwa nie jest wystarczający, warto wiedzieć, że za zły stan opon grożą również konsekwencje finansowe, a nawet odebranie dowodu rejestracyjnego.
W ofercie firmy Arcom jest kilkadziesiąt rozwiązań do składowania wszystkich rodzajów opon.
Marka EUROREPAR, która systematycznie rozwija się i oferuje już ok. 50 grup asortymentowych części zamiennych do samochodów różnych marek, wprowadza tej wiosny na rynek polski rodzinę opon letnich EUROREPAR RELIANCE.
O opony do samochodów elektrycznych spytaliśmy Krystiana Aleksiewicza, administratora portalu internetowego Polskie Składy Oponiarskie Sp. z o.o.
Podczas gdy klienci szukają najlepszej oferty letniego ogumienia, serwisy prześcigają się w propozycji najbardziej atrakcyjnych rozwiązań dla zmotoryzowanych. Przykładem może być propozycja sieci Premio, która do kompletu nowego ogumienia dodaje… ubezpieczenie.
Dominująca pozycja marki Pirelli – łącznie 60% prezentowanych w Genewie supersamochodów jest wyposażone w opony Pirelli P Zero.
Hankook podczas Essen Motor Show zaprezentował koncepcyjne modele dwóch opon - Hexonic i Aeroflow. Zdradzają one, jak mogą wyglądać opony przyszłości.
Już w najbliższą niedzielę, 14 kwietnia, odbędzie się 4-godzinny wyścig w Barcelonie inaugurujący nowy sezon rywalizacji w European Le Mans Series (ELMS).
Jakie opony kupują Polacy do swojego samochodu, gdy przyjdzie czas na ich wymianę?
Dzięki specjalnym mieszankom do produkcji opon samochodów elektrycznych producenci ogumienia uzyskują o kilka procent większy zasięg. Niskie opory toczenia nie są jednak jedyną szczególną cechą tego typu opon.
Continental uzupełnia gamę opon do pojazdów ciężarowych o inteligentne opony iTyre z fabrycznie zainstalowanymi czujnikami ContiPressureCheck do natychmiastowego pomiaru poziomu ciśnienia i temperatury w oponie.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu