29 czerwca został otwarty piąty - i największy - salon Porsche Centrum w Polsce.
Producent samochodów sportowych, wspólnie z Make-A-Wish, spełnia marzenia dzieci, które zmagają się z poważnymi problemami zdrowotnymi.
Japoński producent opon od lat kojarzony jest z motorsportem i samochodami premium jak Porsche. Jakiś czas temu Yokohama Rubber postanowiła cofnąć się nieco w czasie i uszczęśliwić posiadaczy sportowych pojazdów z Niemiec, wznawiając produkcję legendarnego modelu opony A-008P, dedykowaną posiadaczom Porsche. Ta klasyczna opona HP pozwoli ponownie poczuć wiatr we włosach szczęśliwym właścicielom m.in. modelu 911.
Nowoczesna infrastruktura, cyfrowe metody nauczania, więcej miejsc szkoleniowych.
718 Boxster i 718 Cayman - takie nazwy otrzymają dwudrzwiowe auta sportowe Porsche z silnikiem umieszczonym centralnie po zmianach na rok modelowy 2016.
Kilka miesięcy temu w Stuttgarcie-Zuffenhausen model Taycan trafił w ręce pierwszego nabywcy. Teraz Porsche prezentuje swój pierwszy w pełni elektryczny samochód sportowy w ramach serii wystaw „Start to Drive Electric” w stolicy Niemiec. Specjalna ekspozycja pt. „Porsche – pionier mobilności elektrycznej” w salonie „DRIVE. Volkswagen Group Forum” przy Unter den Linden w Berlinie potrwa od 16 lipca do 1 listopada 2020 r. Wejście jest bezpłatne.
Firmy Porsche i ExxonMobil przez ostatnie 20 lat wspólnie pracowały nad badaniami i opracowywaniem innowacyjnych olejów silnikowych. Z rocznicą tą zbiega się decyzja o przedłużeniu ich współpracy o kolejne 5 lat, do 2021 r.
Porsche, we współpracy z berlińskim start-upem XAIN, testuje obecnie aplikacje oparte na łańcuchu blokowym (blockchain). Tym samym firma z Zuffenhausen jest pierwszym producentem motoryzacyjnym, który wdraża i z sukcesami testuje tę technologię w samochodzie.
Z okazji otwarcia wystawy Techno Classica w Essen oddział Porsche Classic prezentuje odnowiony egzemplarz Porsche 911 2.5 S/T z bogatą historią udziału w wyścigach.
Pod wpływem krytyki marka luksusowych samochodów Porsche postanowiła nieznacznie zmienić swoją reklamę. Pierwotnie z klipu poświęconego modelowi 911 usunięto figurę Jezusa.
Nagradzana aplikacja My Porsche doczekała się kolejnej wersji. Oprócz gruntownie przebudowanego głównego ekranu użytkownicy zyskali dostęp do nowych funkcji, m.in. integracji z zegarkami Apple Watch czy rozbudowanych informacji dla oczekujących na nowe auto i korzystających z opcji Track Your Dream.
Gamę modelową Porsche uzupełnia topowy Macan Turbo z pakietem Performance, imponujący wyśrubowanym poziomem właściwości jezdnych, zwinnością prowadzenia i większym ładunkiem emocji.
Porsche wprowadza na rynek najmocniejszy wariant linii swoich SUV-ów – Cayenne Turbo E-Hybrid. Nowa topowa odmiana o mocy 544 kW (739 KM) wyróżnia się doskonałymi właściwościami jezdnymi w połączeniu z wysoką efektywnością oraz imponującą wszechstronnością na co dzień. A nowe Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé z pakietem GT jeszcze bardziej skupia się na dynamice jazdy i ma szczególnie atletyczny wygląd.
Samochody z muzealnej floty wyjadą na drogi różnych zakątków globu i wezmą udział w najbardziej prestiżowych imprezach klasycznych aut na świecie.
Porsche i Vodafone utworzyły na potrzeby rozwoju inteligentnych samochodów, pierwszą w Europie hybrydową, prywatną sieć komórkową (MPN) 5G.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu