Niemal 1,7 miliona klientów w warsztatach, wprowadzenie na rynek własnej marki części samochodowych i rozwój nowoczesnych narzędzi online. To jedne z najważniejszych wydarzeń dla spółki Moto-Profil i marki ProfiAuto w ostatnich 12 miesiącach.
Ponad 420 000 gości, blisko 210 godzin atrakcji łącznie w trakcie wszystkich dotychczasowych edycji ProfiAuto Show i 4-krotne powiększenie powierzchni targowej na przestrzeni 15 lat. Moto-Profil przygotował statystyki pokazujące rozwój największej tego typu imprezy motoryzacyjnej w Polsce południowej. – Targi są bardzo ważnym wydarzeniem zarówno dla firmy, jak i jej partnerów handlowych – podkreślają przedstawiciele spółki.
Wysoki wzrost przychodów firmy Moto-Profil, aktywność jej partnerów handlowych na lokalnych rynkach i poza granicami kraju, cyfrowa przyszłość marki ProfiAuto oraz poszerzające się grono jej wyjątkowych ambasadorów – to główne wątki poruszane w trakcie minionej Konferencji Partnerów Handlowych firmy Moto-Profil.
Podczas walnego zgromadzenia wspólników Moto-Profil Sp. z o.o. podjęto decyzję o zmianach w zarządzie spółki. Prezesem firmy będącej jednym z największych dystrybutorów części i akcesoriów motoryzacyjnych został dotychczasowy wiceprezes przedsiębiorstwa – Leszek Żurek.
Rozwój projektu ProfiAuto Serwis, współpraca z zagranicznymi partnerami w Czechach i na Słowacji, a także cały szereg nowoczesnych narzędzi skierowanych do partnerów i mających wspierać ich działalność – to tylko niektóre z tematów, o jakich dyskutowano podczas tegorocznej Konferencji Partnerów Handlowych firmy Moto-Profil oraz konferencji należącej do niej marki ProfiAuto.
Rok 2018 jest dla Moto-Profilu jubileuszowy. Drugi co do wielkości dystrybutor części motoryzacyjnych w Polsce oraz jeden z największych w Europie obchodzi 25-lecie istnienia. – To okazja do podsumowań, wytyczania śmiałych dróg rozwoju oraz świętowania w gronie partnerów – podkreślają przedstawiciele spółki.
Aż 96% właścicieli warsztatów motoryzacyjnych obawia się, że w najbliższych latach zabraknie w nich mechaników do serwisowania pojazdów. Ponad trzy czwarte z nich już teraz odczuwa brak wykwalifikowanych specjalistów.
Firma Moto-Profil po raz siódmy w historii otrzymuje jedno z najbardziej prestiżowych, biznesowych wyróżnień – „Diament Forbesa”. W rankingu przygotowanym przez redakcję magazynu Forbes, przedsiębiorstwo zajęło 15 miejsce.
Bogumił Papierniok przestaje pełnić funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu Moto-Profil oraz pracować na rzecz spółki Moto-Profil i sieci ProfiAuto.
Łukasz Kopiec został powołany na członka zarządu Moto-Profil. Pozostaje on także dyrektorem marketingu Moto-Profil i będzie nadal koordynować pracę wszystkich czterech pionów marketingu w spółce.
Michał Tochowicz został prezesem firmy Moto-Profil. Zastąpił na tym stanowisku Leszka Żurka.
Do wyczerpania zapasów trwa promocja związana z preparatami marki Gunk.
Podczas tegorocznej wystawy Warsaw Motor Show mocno swoją obecność będzie chciał zaznaczyć ProfiAuto. Na przygotowanym stoisku o powierzchni ponad 600 m2 znajdą się zarówno atrakcje dla fanów motoryzacji, jak i będzie istniała możliwość zdobycia wiedzy merytorycznej.
Moto-Profil wraz z początkiem 2016 roku powiększył powierzchnię swojej siedziby. Biura i magazyn spółki mieszczące się w Prologis Park Chorzów zajmują teraz już niemal 35 tys. metrów kwadratowych. Decyzja była podyktowana dynamicznym rozwojem firmy, rozszerzeniem dostaw oraz asortymentu.
Moto-Profil zamyka 2019 rok awansem w kolejnym znaczącym rankingu biznesowym. Spółka zajęła 308. miejsce na „Liście 2000” przygotowanej przez redakcję „Rzeczpospolitej”, notując skok aż o 29 pozycji w porównaniu z ubiegłoroczną klasyfikacją.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu