Toyota wprowadzi na rynek nowe silniki, przekładnie i udoskonalone napędy hybrydowe, opracowane w technologii Toyota New Global Architecture, które zapewnią większą moc, wyraźnie lepsze osiągi i dynamikę jednostek napędowych, przy dalszym ograniczaniu zużycia paliwa. Nowe technologie zostaną wprowadzone zarówno w konwencjonalnych jednostkach spalinowych, jak i napędach hybrydowych.
Kia Motors prezentuje więcej szczegółów na temat nowej mechanicznej skrzyni biegów (iMT), która została zaprojektowana z myślą o zastosowaniu w gamie samochodów hybrydowych tzw. mild-hybrid (MHEV). Będą to pierwsze auta na świecie, w których jednocześnie zostaną wykorzystane zalety układu mild-hybrid z instalacją o napięciu 48 V oraz przekładni z systemem „clutch-by-wire”.
Firma Castrol wprowadziła na rynek TRANSMAX DUAL MULTIVEHICLE, nowy, w pełni syntetyczny olej przekładniowy przeznaczony specjalnie do przekładni dwusprzęgłowych (DCT/DSG) wyposażonych w mokre sprzęgła.
Warto znać pierwsze objawy psującej się przekładni i niezbędne pozycje prawidłowo przeprowadzonej diagnostyki.
Ravenol podał, że od teraz w sieci dytrybucyjnej Hart dostępne jest pełne portfolio przekładniowe.
Zadaniem przekładni głównej jest redukcja prędkości obrotowej, zmiana kierunku przekazywania napędu z podłużnego na poprzeczny w pojazdach samochodowych, w których silnik jest usytuowany wzdłuż osi podłużnej oraz zwiększanie momentu obrotowego kół wskutek dodatkowych przełożeń.
Jak naprawić i wyregulować przekładnię główną?
Firma Lauber oferuje fabrycznie regenerowane przekładnie kierownicze objęte 25-miesięczną gwarancją. Żeby jej nie stracić, trzeba pamiętać o tym, aby podczas montażu nie popełnić prostego błędu.
ZF Aftermarket rozszerza swoje zróżnicowane portfolio produktów marki Sachs, wprowadzając 55 artykułów z linii nowej generacji przekładni hydrokinetycznych do automatycznych skrzyń biegów stosowanych w pojazdach osobowych.
Jakość jest słowem kluczowym, jeśli chodzi o układy kierownicze, natomiast sam układ kierowniczy zapewnia kierowcy kluczową kontrolę nad kierowanym pojazdem. Jakość postrzegana przez klienta jest dokładnie tym, w co duński regenerator, firma BORG Automotive, właściciel m.in. marki Elstock, inwestuje wiele wysiłku, czasu i zasobów. Celem jest najwyższa jakość przynajmniej na równi z częściami OE.
Oferta Inter-Team – dystrybutora części samochodowych i wyposażenia warsztatów oraz dostawcy kompleksowych usług dla warsztatów samochodowych – poszerzona została o nowy asortyment. Są to regenerowane przekładnie kierownicze i pompy wspomagania DRI firmy BORG AUTOMOTIVE.
Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) rozpoczęła produkcję elektrycznych przekładni hybrydowych piątej generacji przeznaczonych do Toyoty Corolli. Nowe przekładnie zastąpią produkowane od 2018 roku napędy czwartej generacji.
Pod dobrze znaną marką TRW, ZF Aftermarket oferuje rozmaite części do układów kierowniczych o jakości oryginalnego wyposażenia (OE).
Firma ZF Services udostępniła nowy katalog "ZF Lenksysteme – Przekładnie kierownicze i pompy wspomagania do pojazdów użytkowych".
Aby zrozumieć różnicę pomiędzy fabryczną regeneracją przekładni kierowniczej a naprawą warsztatową, warto prześledzić, jak wygląda krok po kroku proces regeneracji.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu