Napęd elektryczny wymaga zastosowania innowacyjnych rozwiązań technologicznych, szczególnie w zakresie obsługi technicznej e-pojazdów. Choć konstrukcja silników samochodów elektrycznych jest mniej skomplikowana, to ich serwisowanie obejmuje zupełnie nowy zakres prac i czynności obsługowych. O tym, jak powinno wyglądać mówi Ewa Paprocka, Product Manager Würth Polska.
Korzystając z praktycznego przewodnika na temat serwisowania cewek zapłonowych, poznasz zasadę ich działania, przyczyny awarii oraz sposób wymiany.
Ponad 80% Polaków przyznaje, że na tegoroczne krajowe podróże wakacyjne wybierze się autem. Wycieczki samochodem mogą być nie tylko ekscytujące, ale również… kosztowne z powodu cen paliwa.
Współczesne wyzwania związane z rozwojem elektromobilności oznaczają dla producentów nie tylko rozwijanie zaawansowanych pojazdów elektrycznych, ale także zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi serwisowej.
Amortyzator jest bardzo ważną częścią samochodu, która wpływa na bezpieczeństwo na drodze. Mechanik zajmujący się jego serwisowaniem musi więc posiadać wystarczającą wiedzę i narzędzia.
MAHLE Aftermarket udostępnia swój magazyn MPULSE Mobility Magazine w formie aplikacji na smartfony. Nowa aplikacja oferuje klientom kanał cyfrowy, który łączy wszystkie oferty usług i informacje w jednym miejscu.
Przez kilkanaście lat Infiniti dostarczało samochody klasy premium i obsługiwało ponad 55 000 ich właścicieli w Europie Zachodniej i Środkowej. Wraz z oficjalnym zakończeniem sprzedaży nowych pojazdów Infiniti w tym regionie z dniem 1 kwietnia 2020 r. Nissan uruchomił sieć autoryzowanych serwisów Infiniti dla klientów tej marki.
Nowa ogólnokrajowa ankieta przeprowadzona na zlecenie Castrol wśród 1000 polskich właścicieli samochodów wykazała, że kierowcy chcą mieć większy wpływ na to, jakie produkty są używane w ich samochodach.
Wysoka inflacja, osiągająca rekordowe poziomy na przełomie 2022 i 2023 roku, doprowadziła do wzrostu cen wielu produktów i usług, które konsumenci odczuwają po dziś dzień. Podwyżki nie ominęły również branży motoryzacyjnej.
Wyścigi samochodowe mają zawsze dwóch głównych bohaterów – kierowcę oraz jego pojazd. To oni zbierają zasłużone laury, jednak bez zaangażowania sztabu specjalistów ich końcowy sukces nie byłby możliwy.
Ośmiu na dziesięciu mechaników nie żałuje decyzji o założeniu serwisu motoryzacyjnego i jeszcze raz wybraliby tę formę działalności, rozpoczynając nowy biznes – wynika z badania przeprowadzonego w warsztatach ProfiAuto Serwis.
BMW Inchcape rozwija w Polsce innowacyjny koncept punktów przyjęć serwisowych, poszerzając dostępność swoich usług. Pierwszy punkt już działa w Varso Place, przy ul. Chmielnej w Warszawie. Od teraz wystarczy, że klienci BMW Inchcape pozostawią samochód na wskazanym miejscu parkingowym, umieszczając kluczyk w skrytce – kluczykomacie.
Zachowaj dystans i unikaj niepotrzebnego kontaktu – to najważniejsze motto w czasach koronawirusa. Dla wielu osób ich własny samochód jest najbezpieczniejszym i najbardziej godnym zaufania środkiem transportu. W tej chwili nie da się przewidzieć, które miejscowości letniskowe będą otwarte, ale urlop w kraju zamieszkania zapowiada się na jedną z najpopularniejszych form wypoczynku w tym roku. Dlatego tak ważne jest, aby samochód był przygotowany do wakacyjnych podróży.
Jeśli chcemy, żeby samochód służył bezproblemowo przez wiele lat, należy pamiętać o regularnych wizytach w serwisie. Ekspert Shell Helix radzi jak często i w jakich sytuacjach warto odwiedzić warsztat.
Warto znać pierwsze objawy psującej się przekładni i niezbędne pozycje prawidłowo przeprowadzonej diagnostyki.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu