Kategoria w konkursie: części i akcesoria motoryzacyjne
Firma KME, europejski lider w projektowaniu i produkcji samochodowych instalacji gazowych, stanęła naprzeciw nowym wyzwaniom, wprowadzając innowacyjny system LPG przeznaczony do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Rodzina NEVO-SKY obejmuje sterowniki do samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa (NEVO-SKY DIRECT) oraz z pośrednim wtryskiem paliwa (NEVO-SKY MAX).
Eksperci marki STAG opublikowali aktualizację listy kodów silników, które obsługuje sterownik STAG 400 DPI.
Lider rynku instalacji autogaz zaktualizował listę kodów silników, które obsługuje sterownik STAG 400 DPI.
Podczas targów CES 2024 w Las Vegas, firmy Goodyear oraz ZF ogłosiły pomyślną integrację pakietu inteligentnych technologii oponiarskich Goodyear SightLine z oprogramowaniem sterującym pojazdami ZF cubiX®.
Najnowszy sterownik firmy LPGTECH dedykowany jest do najpopularniejszych silników czterocylindrowych.
Bosch zaprezentował nowy sterownik SDCU (semi-active damping control unit) dla półaktywnego zawieszenia, które jest stosowane w jednośladach i pojazdach segmentu PowerSport (np. w quadach).
19 września miała miejsce uroczysta gala, podczas której wręczone zostały nagrody i wyróżnienia w tegorocznej edycji konkursu „Produkt Roku”. Najważniejszym punktem programu było spotkanie z gośćmi, którzy jako reprezentanci firm zgłaszających produkty przybyli po odbiór nagród i wyróżnień. Nie zabrakło też przedstawicieli kapituły, która od kilku lat liczy 18 osób.
Komputer ECU (sterownik) określając aktualny czas wtrysku gazu, opiera się na przejętych podczas zasilania gazem czasach wtrysku benzyny. Oznacza to, że kontrola nad silnikiem leży w gestii komputera wtrysku benzyny (sterownika), a sterownik instalacji gazowej przetwarza polecenia wygenerowane dla wtryskiwaczy benzynowych na odpowiednie polecenia dla wtryskiwaczy gazu.
Elektroniczny sterownik J743 skrzyni preselekcyjnej 02E stanowi wspólną część modułu mechatronicznego. Jego głównym zadaniem jest właściwa regulacja pracy modułu mechatronicznego przekładni dzięki analizie i wymianie danych z sensorów i komponentów skrzyni. Ponadto sterownik odpowiada za generowanie przebiegu sygnałów regulujących poszczególne podzespoły wykonawcze skrzyni preselekcyjnej oraz dokładny przesył danych.
W układzie napędu na cztery koła ze sprzęgłem Haldex nadzór nad rozdziałem momentu obrotowego pomiędzy przednią a tylną osią zapewnia elektroniczny sterownik tego układu. Już pierwsza generacja systemu umożliwia płynną regulację napędu bazującą na analizie parametrów podczas jazdy, ponadto możliwa jest pełna kompatybilność z systemami bezpieczeństwa typu ESP, ABS oraz pochodnymi ASR, EDS, EBV.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu