Marka Tork, angażując się w wiele akcji – przekazując produkty higieniczne, biorąc udział w charytatywnych wydarzeniach sportowych – już nie raz pokazała, że potrafi, chce i wie, jak pomagać innym.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie maseczkami ochronnymi i regulacje nakazujące ich noszenie w miejscach pracy, Tork wprowadza na rynek wysokiej jakości maseczki.
We wtorek, 4 grudnia w warszawskiej restauracji SPATiF odbyło się spotkanie dziennikarzy z przedstawicielami marki Tork, której właścicielem jest firma Essity, lider w zakresie profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny. Celem spotkania było podsumowanie działalności marki w 2018 roku i przedstawienie planów na kolejny rok. Gospodarzem wydarzenia był Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager.
Nowa linia dozowników ze stali nierdzewnej do obiektów użyteczności publicznej.
W 2018 r. marka Tork obchodzi 50-lecie istnienia. Jej historia rozpoczęła się w 1968 r. wraz ze stworzeniem czyściwa włókninowego "All-Tork". Po szwedzku słowo "torka" oznacza "osuszać" lub "wycierać". Z roku na rok marka Tork, w ścisłej współpracy ze swoimi klientami, zmieniała się i rozwijała, stając się światowym liderem w branży higienicznej.
7 maja 2016 roku reprezentacja marki TORK weźmie udział w XII EKIDENIE – Międzynarodowych Mistrzostwach Polski sztafet firmowych. Trzy sztafety pod nazwą TORK 1, 2 i 3 staną na linii startu w warszawskim Parku Szczęśliwickim.
Marka TORK w wyniku oceny menadżerów oraz dedykowanej Rady Marek została wyłoniona spośród najsilniejszych marek biznesowych na rynku polskim i otrzymała jeden z najbardziej prestiżowych tytułów na świecie: Business Superbrands 2015/2016. Dokonując oceny, Rada Marek brała pod uwagę jakość brandingu, pozycję rynkową, jakość produktów/usług, jakość relacji b2b, innowacyjność i CSR.
Wypożycz i przetestuj: Tork Reflex® – zużycie mniejsze o 37% oraz SmartOne – zużycie mniejsze o 40%!
Zestaw narzędzi "Pracuj bezpiecznie" zawiera najważniejsze informacje i rozwiązania dotyczące higieny i czyszczenia, które pomogą zagwarantować bezpieczeństwo pracownikom zakładów produkcyjnych. Ochrona zdrowia personelu, jak również zapewnienie niezbędnych produktów do utrzymania łańcucha dostaw, nigdy nie były tak ważne jak obecnie.
Za nami uroczysta gala finałowa XV edycji Superbrands Polska, gdzie zostały wyłonione najsilniejsze marki, cieszące się uznaniem oraz renomą w poszczególnych branżach.
Tork PeakServe, rozwiązania do czyszczenia powierzchni i produkty do dezynfekcji stanowią kompleksową pomoc w spełnieniu podwyższonych standardów sanitarno-higienicznych.
Z badań przeprowadzonych przez markę Tork wynika, że niemal połowa operatorów maszyn przerywa pracę co najmniej 20 razy w ciągu zmiany, aby przynieść lub zutylizować produkty do wycierania i czyszczenia.
Firma SCA została wyróżniona prestiżową nagrodą 2016 ISSA Innovation Award w kategorii Dozowniki za linię dozowników Tork Image Design™ wyposażoną w system Tork EasyCube™. Rozdanie nagród miało miejsce podczas targów ISSA Interclean North America.
Marka Tork, której właścicielem jest firma Essity, lider w zakresie profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny wprowadza na rynek nową, bezpłatną usługę. Tork Workflow umożliwia firmom ocenę stanu konserwacji i wydajności miejsca pracy z pomocą eksperta Tork.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu