Moto Remo oferuje już blisko 60 referencji turbosprężarek Garrett Original Reman - VNT po naprawie fabrycznej.
Podczas montażu turbosprężarki ważne jest, aby układ olejowy był w pełni sprawny i został zalany przed rozruchem.
Turbosprężarki stały się standardowym wyposażeniem silników spalinowych. Te elementy są szczególnie obciążone w samochodach dostawczych z powodu intensywnego użytkowania oraz potrzeby ciągłego zwiększania mocy podczas transportu ciężkich ładunków.
Do oferty Nissens dołączyła nowa, wymagająca linia produktowa – fabrycznie nowe turbosprężarki.
Większa moc i moment obrotowy silnika generowane przy znacznie niższych obrotach, przy jednoczesnej mniejszej masie i pojemności, a w konsekwencji niższe spalanie oraz mniejsza emisja trujących zanieczyszczeń do atmosfery. To najważniejsze cechy, dzięki którym obecnie turbosprężarki stały się obowiązkowym elementem wyposażenia jednostek wysokoprężnych i powoli zaczynają zadomawiać się także w silnikach benzynowych.
Jakich błędów unikać przy wymianie i naprawie turbosprężarki.
Przyczyny i oznaki uszkodzeń spowodowanych przez poluzowaną nakrętkę wałka.
Aby silnik Diesla pracował wydajniej i aby utrzymać emisję spalin na odpowiednim poziomie, konieczne jest też prawidłowe działanie doładowania i recyrkulacji spalin.
Kategoria w konkursie: części i akcesoria motoryzacyjne
Firma MotoRemo radzi w sprawie kłopotów w zamiennym stosowaniu turbosprężarek o numerach 798128-5002S na 798128-5006S.
BORG Automotive stale rozszerza swoją ofertę turbosprężarek. Od czerwca do września tego roku dodano 28 nowych numerów części dla łącznie 1 226 typów pojazdów w Europie.
Trudno sobie wyobrazić, ile razy konstruktorzy McLarena Senny z klocków LEGO nadepnęli w nocy na leżący na podłodze element. O tym, że tak musiało się stać, świadczy chociażby fakt, że model był budowany przez 10-osobowe zespoły, które pracowały 24 godziny na dobę, na kilka zmian.
Od prawie dwudziestu lat Volkswagen stosuje sprzęgło Haldex do przeniesienia napędu na wszystkie koła. Rozwiązanie to jest alternatywą dla napędu Quattro, pozwalając na pełną regulację rozdziału siły napędowej za pośrednictwem sterownika elektronicznego, uwzględniając warunki jazdy, jak i współpracę z systemami ABS, ESP, ASR, EBV czy EDS.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu