Nowe moduły zasilania AUTOPSTENHOJ zapewniają optymalną swobodę pracy w warsztacie. Są one w pełni okablowane i gotowe do podłączenia, co oznacza, że można od razu rozpocząć pracę.
Diagnostyka i naprawa układów zasilania z pompowtryskiwaczami może stanowić nie lada problem zarówno dla niezależnego warsztatu, jak i autoryzowanego serwisu. Z uwagi na znaczny stopień ich skomplikowania proces poszukiwania usterek w obrębie systemu powinien uwzględniać wiele czynników.
Podczas dopasowywania turbosprężarki do silnika bardzo ważne jest, aby zrównoważyć reakcję przy niskiej prędkości z wydajnością przy wysokiej prędkości.
Silniki Diesla oferują mniejsze zużycie paliwa przy jednocześnie mniejszej emisji dwutlenku węgla w spalinach.
Nieużywany podczas dłuższego postoju akumulator jest narażony na awarię nawet bardziej niż w trakcie użytkowania.
Układ chłodzenia silnika (benzynowego lub Diesla) odgrywa niezwykle ważną rolę w utrzymaniu optymalnej temperatury pracy silnika. Prawidłowa temperatura jednostki napędowej ma kluczowe znaczenie dla właściwego funkcjonowania pojazdu.
Układy klimatyzacji i ogrzewania w pojazdach hybrydowych i elektrycznych muszą być albo bardzo efektywne, albo niezależnie zasilane paliwem.
Jedną z częściej wykonywanych napraw w serwisach samochodowych jest obsługa układu dolotowego. Podczas okresowej wymiany oleju powinno się sprawdzić stopień zanieczyszczenia kolektora i w przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia zaleca się przeprowadzić usługę jego oczyszczania.
Spółka Inter Parts przygotowała ofertę na sezon wiosenny. Firma oferuje ponad 500 referencji produktów marki Climtex. Oferta obejmuje chłodnice wody, intercoolery, nagrzewnice oraz chłodnice klimatyzacji. Ponadto do końca maja dystrybutor zasili ofertę chłodnic klimatyzacji o dodatkowe 80 referencji.
Montaż, praca sekwencyjnego wtrysku oraz eksploatacja i koszty. Wszystko o instalacji LPG w jednym miejscu.
NSK wprowadza nowy układ kierowniczy dostosowany do modułowych platform podłogowych
W silniku tłokowym energia, zmagazynowana w paliwie w postaci chemicznej w trakcie spalania, przetwarzana jest na energię rozprężających się gazów spalinowych. Na skutek swojego ciśnienia przesuwają one tłok w cylindrze, powodując jego przesunięcie. Za pośrednictwem układu korbowego ruch wzdłużny tłoka w cylindrze zamieniany jest w ruch obrotowy wału korbowego.
Pierwsza generacja pompowtryskiwaczy z elektromagnetycznym zaworem sterującym, stosowana w silnikach 1.2 TDI oraz 1.9 TDI koncernu Volkswagena, przeznaczona była do współpracy z jednostkami posiadającymi po dwa zawory na cylinder. Sposób ich mocowania (za pomocą jednej śruby), jak i cechy konstrukcyjne nie pozwoliły do końca wyeliminować wibracji i hałasu, które generowały w trakcie pracy.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu