Utrzymanie odpowiedniego stopnia czystości w warsztacie samochodowym jest dość trudne i nie może opierać się tylko na jednym urządzeniu czyszczącym.
Technika stosowana w pojazdach jest coraz bardziej skomplikowana i nabiera coraz większego znaczenia w przypadku napraw.
Na antenie TVN Turbo pojawił się program, który powinien zainteresować wszystkich posiadaczy warsztatów i serwisów oraz pracowników branży.
Odpowiednie oświetlenie w warsztacie zapewnia nie tylko bezpieczeństwo i komfort pracy, ale również najwyższy poziom usług.
MAHLE Aftermarket otwiera wirtualny warsztat, który jest jednocześnie centrum szkoleniowym w zakresie części zamiennych, diagnostyki akumulatorów, kalibracji, klimatyzacji i serwisu oleju przekładniowego.
Konkurencja w branży jest coraz większa. Jest jednak kilka sposobów, aby skutecznie wyróżnić się spośród innych warsztatów i zaoferować Klientom usługi na najwyższym poziomie.
Kierowcy oczekują dziś od warsztatu nie tylko niskich cen. Ważny jest także wykwalifikowany personel i podejście do klienta.
INTER-TEAM zapewnia kompleksowe wsparcie wszystkim warsztatom – zarówno dużym, jak i małym. Dlatego aplikacja Mój Warsztat dopasowuje się do potrzeb każdego klienta, bez względu na liczbę stanowisk czy zakres realizowanych prac.
Europa i Polska wprowadzają coraz surowsze ograniczenia w walce z pandemią koronawirusa. Dodatkowo obawy związane z zarażeniem wirusem wiele osób powstrzymują od wychodzenia z domu, przemieszczania się i innych aktywności, co jest oczywiście zrozumiałe. Odbija się to jednak na działalności szeregu gałęzi gospodarki.
Poświęcony tematyce warsztatowej program telewizyjny „Projekt Warsztat”, w którego produkcję zaangażowana jest sieć ProfiAuto, znalazł się w finale prestiżowego konkursu kreacji „Kreatura”.
PETRONAS otworzył pierwszy flagowy warsztat w Polsce.
Trzy pierwsze miejsca we wszystkich kategoriach konkursowych zdobyły warsztaty należące do sieci autoryzowanych serwisów Bosch Car Service.
Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego wprowadził Certyfikat Oponiarski – system oceny i wyróżnienia profesjonalnych serwisów w oparciu o niezależny audyt wyposażenia i kwalifikacji, wykonywany przez audytorów TÜV SÜD.
Krótki czas naprawy jest ważniejszy od kosztów, a na wybór warsztatu wyraźnie wpływają opinie rodziny lub znajomych – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie producenta olejów silnikowych Mobil 1™ wśród 4000 kierowców z Polski, Niemiec, Francji i Włoch*.
Współczesny menadżer warsztatu ma za zadanie nie tylko podążać za zmianami w obszarach związanych ze zmieniającą się techniką motoryzacyjną, ale także rozumieć, że właściwa komunikacja z klientem stanowi bardzo istotny czynnik budowania relacji i opinii o warsztacie.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu