autoEXPERT 8–9 2020

autoEXPERT 8–9 2020

autoEXPERT 8–9 2020 Spis treści

AKTUALNOŚCI

6

Informacje i nowości

8

Raport carVertical

Najbardziej niezawodne marki samochodów

10

Regeneracja filtrów DPF

Regeneracja DPF: pożądana, ale którą metodą?

TECHNIKA I SERWIS

14

Układy wydechowe

Bezgłośnie

18

Odciągi spalin

Szkodliwe spaliny w warsztacie

20

Koła zamachowe

CPA – trzecia masa

TEMAT Z OKŁADKI: UKŁADY HAMULCOWE I ZAWIESZENIE

22

Układy hamulcowe

Moc hamulców

27

Nowe rozwiązania w układach hamulcowych

Brake-by-wire do zastosowań OE

30

Zużycie zawieszenia

Skąd się biorą drgania kierownicy

34

Obniżanie zawieszenia

Niżej – lepiej?

37

Obsługa układów hamulcowych

Smarować czy nie smarować – oto jest pytanie

40

Obsługa zawieszeń

Podatne na zginanie: zawieszenie pneumatyczne

43

Obniżanie zawieszeń

Przekraczanie granic

44

Zagadnienia układów hamulcowych okiem ekspertów

Układy hamulcowe od podszewki

48

Hybrydowe tarcze hamulcowe

Tarcze dwuczęściowe

RYNEK I ZARZĄDZANIE

50

Organizacja szkoleń

Koronawirus zmienia oblicze szkoleń dla mechaników

52

Przegląd oferty rynkowej

Nowości produktowe

54

Sprzedaż i produkcja samochodów

Peryskop

PO GODZINACH

55

Układy hamulcowe

Węgiel i krzem w hamulcach

DODATEK TEMATYCZNY: BLACHARSTWO I LAKIERNICTWO

56

Lakiery i technologia nakładania

Lakier nie taki oczywisty

61

Przegląd oferty rynkowej

Systemy lakiernicze

62

Wywiad z Piotrem Modzelewskim z firmy NOVOL

Funkcjonowanie w epidemii

64

Wygłuszanie nadwozia

Aby w aucie było ciszej

PO GODZINACH

66

Technologia nadwozi

Festiwal włókna węglowego

Nasz patronat

Najbliższe wydarzenia