O WYDARZENIU
CSR to wymagania, które są dodatkowymi wymaganiami klientów motoryzacyjnych w nawiązaniu do ISO/TS 16949. Podjęcie współpracy z danym klientem oznacza zwykle konieczność zapoznania się z ich wymaganiami, ocenę obecnej ich realizacji, a także ich wdrożenie. Specyficzne wymagania klientów są ważnym elementem audytów certyfikacyjnych.
Cel szkolenia:
Przedstawienie uczestnikom dokumentów typu CSR, podręcznika jakości dostawcy, podręczników szczegółowych oraz wymaganych druków i formularzy.
Zawartość:
- Specyficzne wymagania klienta – definicje, rodzaje
- Specyficzne wymagania klienta w odniesieniu do wymagań ISO/ TS 16949:2009
- Wymagania pozostałych podręczników rynku motoryzacyjnego a CSR-y (APQP, PPAP, FMEA)
- Zarządzanie CSR w organizacji
- Odpowiedzialność przed klientem
- GM: General Motors Global Purchasing and Supply Chain/Global Supplier Quality wraz z omówieniem procedur
GMW 15049/GM 1927/ GP-5/ GP-8/ GP-9/ GP-10/ GP-11/GP-12/GM1797 - VW: Formel Q Konkret / 3rd edition, Formel Q Integral - Qualification program New Parts, Formel Q Capability - Quality Capability Suppliers Assesments Guidelines, Quality Documentation for pre-series phase
- FORD: Ford Motor Company Customer-Specific Requirements for use with ISO TS16949, Global phased PPAP
- Narzędzia do zarządzania CSR
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pracujących z wymaganiami klientów rynku motoryzacyjnego (wszystkie szczeble organizacji).
Warunki uczestnictwa:
Brak specyficznych wymagań.
Szkolenie rozpoczyna się o godz. 9:00 pierwszego dnia, kończy ok. 17:00 drugiego dnia. Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Opłata zawiera: materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, przerwy kawowe, obiady.
Czas trwania: 2 dni
Cena: 1.100,00 PLN + VAT