Szkolenia LE-GUM
Szkolenia LE-GUM

Szkolenia LE-GUM

szkolenie

14.12.2016

Skwierzyna

Organizator: P.P. LE-GUM
Kontakt:

Robert Różalski
tel. 507-150-940
e-mail: robert@legum.com.pl
ul. Poznańska 5
66-440 Skwierzyna

O WYDARZENIU

TEMAT NR 2 – „Obsługa koła i naprawa opon pojazdów ciężarowych i rolniczych + TPMS”,

Cena: 350 zł netto (430,50 zł brutto) za osobę, w cenę wliczono wyżywienie, materiały szkoleniowe, miejsce parkingowe.
Ilość osób: 6-8 (o udziale decyduje kolejność zgłoszenia). Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00–20:00.

Wyznaczone terminy do końca 2016 r.:

  • 16 grudnia – piątek

SZCZEGÓŁY UCZESTNICTWA:
Organizator, miejsce szkolenia: P.P. LE-GUM, ul. Poznańska 5, 66-440 Skwierzyna.
Kontakt: Robert Różalski tel. 507-150-940 lub e-mail: robert@legum.com.pl
Czas trwania: 9–10 godzin + 1 godzina TPMS dla zainteresowanych
Wyżywienie: przerwa kawowa (3 x po 10 min.), przerwa obiadowa (1 x 30 min.)
Zaplecze techniczne: sala szkoleniowa do ćwiczeń o pow. 70 m², 4 stanowiska do ćwiczeń i napraw, ekspozycja maszyn i urządzeń o pow. 600 m²,
Kadra dydaktyczna: instruktor z wieloletnim doświadczeniem (Rema Tip Top) oraz uprawnieniami pedagogicznymi dla instruktorów praktycznej nauki zawodu, szkoleniowcy LE-GUM w zakresie obsługi maszyn i urządzeń wulkanizacyjnych oraz TPMS
Zakończenie szkolenia: każdy uczestnik szkolenia otrzyma Certyfikat poświadczający przeprowadzenie szkolenia na zasadach Instytucji Szkoleniowej (wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP w Zielonej Górze nr 2.08/00054/2012)
Zgłoszenie: do udziału w szkoleniu wymagane jest uprzednie nadesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego i akceptacja zawartych w nim szczegółowych warunków

TEMAT NR 2

  • różnice konstrukcyjne opon radialnych i diagonalnych,
  • kwalifikacja opon do naprawy z uwzględnieniem stref i rodzajów konstrukcji,
  • praktyczne wykonanie naprawy po przebiciach w części czołowej (materiały i sposoby),
  • naprawa uszkodzeń bocznych i czołowych w oponach ciężarowych radialnych i rolniczych (obróbka uszkodzeń, montaż w prasie do wulkanizacji, aplikacja wkładów naprawczych),
  • ćwiczenia praktyczne uczestników,
  • polski rynek usług motoryzacyjnych po wprowadzeniu Dyrektywy UE (01.11.2014 r.) – TPMS,
  • aspekty ekonomiczne przy obsłudze TMPS w relacji Serwis – Klient,
  • diagnoza czujników TPMS,
  • wykorzystanie złącza OBDII,
  • dopasowanie czujnika do felgi,
  • tworzenie zamienników oryginalnych czujników TPMS – 95%  pokrycia modeli aut na rynku,
  • aktualizacja online oraz wsparcie techniczne programatora i czujników.

Źródło: LE-GUM

Branże