Aktualizacja oprogramowania IDC5 CAR 73

© TEXA

Udostępnij:

W nowej wersji oprogramowania zaktualizowano 67 marek pojazdów. Dla wszystkich z nich opracowano niepublikowane nigdy wcześniej, nowe systemy diagnostyczne, które obejmują ponad 700 modeli.

Aktualizacja oprogramowania IDC5 CAR 73 oferuje to, co najlepsze w wielomarkowej diagnostyce samochodów osobowych i dostawczych. Używając IDC5 CAR w codziennych czynnościach warsztatowych otrzymujemy oprogramowanie bogate w liczne nowości diagnostyczne, funkcje specjalne, a także informacje techniczne niezbędne do profesjonalnego przeprowadzenia nawet najbardziej skomplikowanych operacji warsztatowych oraz zapewnienia pełnej satysfakcji klienta.

W nowej wersji oprogramowania zaktualizowano 67 marek pojazdów. Dla wszystkich z nich opracowano niepublikowane nigdy wcześniej, nowe systemy diagnostyczne, które obejmują ponad 700 modeli. Co więcej, prace nad tą wersją oprogramowania objęły dalszą rozbudowę pokrycia diagnostycznego pojazdów elektrycznych i hybrydowych, systemów ADAS oraz kart „DASHBOARD”.

IDC5 CAR 73 zawiera nowe funkcje, wprowadzone w aktualizacjach 72.1, 72.2, 72.3, 72.4 i ponad 22.000 nowych opcji diagnostycznych dla najpopularniejszych marek pojazdów na rynku światowym, w tym.: ALFA ROMEO, AUDI, BENTLEY, BMW, BUGATTI, CADILLAC, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROËN, DAIHATSU, DODGE, DS, FERRARI, FIAT, FORD, GENESIS, GMC, HOLDEN, HONDA, HYUNDAI, JAGUAR, JEEP, KIA, LAMBORGHINI, LAND ROVER, LEXUS, LINCOLN, MASERATI, MAZDA, MERCEDES-BENZ, MINI, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, SEAT, SKODA, SSANGYONG, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO.


Nowe istotne zmiany wprowadzone w aktualizacji oprogramowania IDC5 CAR 73.0



1) procedury kodowania i kalibracji dla pojazdów marki Renault wyposażonych w bramę zabezpieczającą Gateway
2) nowe rozwiązania i wdrożenia ADAS
3) pojazdy hybrydowe/elektryczne
4) nowe karty Dashboard
5) kasowanie błędów w funkcji TGS3 poprzez diagnostykę uwierzytelnioną FCA


Procedury kodowania i kalibracji dla pojazdów marki Renault wyposażonych w bramę zabezpieczającą Gateway

TEXA gwarantuje swoim klientom bezpieczny i legalny dostęp do pojazdów francuskiego producenta. Niedawno marka Renault wdrożyła system zabezpieczeń w postaci bramy sieciowej GATEWAY dla takich modeli jak Clio V [19>], Captur II [20>] oraz Zoe II [19>]. System uniemożliwia niezależnym warsztatom wykonywanie niektórych operacji, takich jak regulacje oraz kodowania, niezbędnych do przeprowadzania napraw w pojazdach z tym zabezpieczeniem.

Aby odblokować moduł Gateway w pojeździe, niezbędne jest posiadanie fizycznego TOKENA i dedykowanego oprogramowania marki Renault. Wraz z TOKENEM otrzymuje się login i hasło, uprawniające do korzystania z funkcji odblokowywania pojazdu.

Więcej informacji o możliwościach najnowszej wersji oprogramowania CAR 73: www.texapoland.pl 

Źródło: TEXA

 

Udostępnij:

Drukuj




aE



TOP w kategorii






Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również