Automechanika – czy warto tam być?

Multichem
7.10.2016

W tym roku targi odwiedziło 136 000 zwiedzających z ponad 170 krajów. Rekordowa była liczba 4820 wystawców. Już te liczby mogą zaprawić o zawrót głowy. Co ważne jednak – w jednym miejscu i w jednym czasie istnieje możliwość zapoznania się z trendami w branży, podpatrzenia konkurencji i najważniejsze – znalezienie partnerów biznesowych.

Doświadczenia firmy Multichem odnośnie targów sięgają roku 2000, kiedy firma zaprezentowała pierwszy system mieszania kolorów. Kolejne przełomowe etapy w dużej mierze zbiegały się z tą imprezą. W 2006 premierę miała linia produktów wodorozcieńczalnych – AquaLine Aqua 2G), a w 2010 Multichem zyskał nowych Partnerów – Automotive Art – z którymi wspólnie podbija światowe rynki.

Zmianie uległa struktura i sposób funkcjonowania firmy, a wszystko to dzięki wymianie doświadczeń z nowym Partnerem zza oceanu. Międzynarodowa i niepowtarzalna atmosfera targów gwarantuje takie osiągnięcia – w zaledwie kilka dni wystawowych.

W tym roku Multichem również zaprezentował kilka nowości, i jak na każdej edycji, zapowiedział wprowadzenie kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Kilka nowych produktów, jak lakier bezbarwny VHS czy najszybciej schnący podkład akrylowy dostępny na rynku to tylko wybrane pozycje z oferty.

Zdecydowanie warto brać udział w Targach Branżowych – to niepowtarzalna okazja do poznawania nowych Partnerów biznesowych, jak również wspaniała zabawa. Już dziś Multichem zapowiada swoją obecność na kolejnej edycji targów w 2018 roku.

Źródło: Informacja prasowa Multichem

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę