BIZOL – od wizji po globalną markę

BIZOL
11.8.2017

BIZOL to jedna najbardziej dynamicznie rozwijających się marek  wśród producentów olejów silnikowych i środków smarnych.  Właśnie teraz dumnie wkracza na polski rynek  z szerokim asortymentem swoich unikalnych i innowacyjnych produktów.

BIZOL  powstał w 1998 roku w Berlinie, za sprawą zaangażowania i ambicji Borisa Tatievskiego, absolwenta fizyki Uniwersytetu Moskiewskiego oraz Uniwersytetu Freie w Berlinie.  Dzięki pracy dla największych producentów oleju  poznał specyfikę i zapotrzebowanie europejskich i azjatyckich rynków motoryzacyjnych.  Dostrzegł na tych rynkach zapotrzebowanie na  niezawodne produkty, gwarantujące  najwyższą jakość i bezpieczeństwo w akceptowalnej cenie. Tak powstała idea, która doprowadziła do stworzenia marki BIZOL.

Dzięki pasji i  pracy najlepszych specjalistów, inżynierów z dziedziny chemii i fizyki oraz stworzenia innowacyjnych laboratoriów badawczych BIZOL opracowywał swoje produkty i z sukcesem zdobywał nowe rynki.  W 2011 roku oleje BIZOL dostępne były w 48 państwach świata. Jednak najdynamiczniejszy rozwój marki przypada  na ostatnie kilka lat. W 2016 produkty sygnowane logo BIZOL można było kupić w ponad 70 krajach, do końca 2018 roku firma będzie obecna w 100 państwach na 5 kontynentach.

Dziś BIZOL dostarcza swoje produkty dla sześciu  kluczowych  segmentów rynku motoryzacyjnego, takich jak: samochody osobowe, autobusy i ciężarówki, motocykle, łodzie, sprzęt rolniczy oraz aplikacje przemysłowe.  Gamę produktów  tworzą oleje silnikowe do samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów; dodatki do paliw, olejów, układów chłodzenia oraz chemia samochodowa.

Bartłomiej Nakwaski, prezes zarządu BIZOL Polska, powiedział – Naszym celem jest stanie się rzetelnym, godnym zaufania partnerem miłośników motoryzacji, dla których wybór i  kupno, np. oleju nie jest dziełem przypadku, a świadomą decyzją, podyktowaną najwyższą jakości, dbałością o pojazd oraz środowisko naturalne. Obecnie intensywnie pracujemy nad rozwijaniem naszej sieci dystrybucji, tak by zapewnić łatwą dostępność naszych produktów. Przy tym wszystkim mamy jeszcze jedno ważne zadanie – pragniemy dzielić się z codziennymi użytkownikami samochodów naszą wiedzą, doświadczeniem i pomagać im w rozwiązywaniu problemów, poprzez profesjonalnych doradców, obecność na imprezach motoryzacyjnych oraz naszą stronę internetową. W BIZOL-u bardzo ważne są dla nas opinie, sugestie i potrzeby klientów, dzięki czemu współtworzą oni markę oraz wspierają nieustanne udoskonalanie naszych produktów.

Źródło: Informacja prasowa BIZOL

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę