CALL CENTER TEXA

2.7.2013

Dla użytkowników testerów diagnostycznych TEXA w środowiskach CAR i TRUCK uruchomiony został oficjalnie SERWIS WSPARCIA TECHNICZNEGO CALL CENTER TEXA w Polsce. W rzeczywistości działa on na rynku już od kilku lat i obejmuje wsparciem wszystkich użytkowników sprzętu TEXA posiadających aktualne wersje oprogramowań diagnostycznych.

Wydłużony okres wdrożenia pozwolił na doskonałe przygotowanie operatorów oraz pełne dostosowanie wsparcia do oczekiwań warsztatów w Polsce.

Zadaniem CALL CENTER jest udzielanie informacji związanych z obsługą urządzeń oraz wsparcia podczas diagnostyki i naprawy pojazdów z grupy samochodów osobowych oraz ciężarowych. Infolinia będzie dostępna w dni robocze w godzinach 8: 30-16:30 pod numerem telefonu 0048.12 617 05 17* i obsługiwana jest w języku polskim. Logowanie do systemu odbywa się poprzez podanie indywidualnego kodu dostępu wygenerowanego w systemie TEXA i dostarczonego wcześniej użytkownikom.

Infolinia oferuje kilka sposobów wsparcia w ramach Call Center. Może to być klasyczna rozmowa telefoniczna, kontakt mailowy z możliwością załączenia informacji graficznych oraz diagnostyka zdalna i zdalne wsparcie techniczne świadczone za pośrednictwem kanałów elektronicznych. Taki rodzaj usług łączy w sobie zarazem niskie koszty i szybki czas reakcji.

Warunkiem koniecznym do otrzymania wsparcia w ramach Serwisu wsparcia telefonicznego jest posiadanie wykupionej aktualizacji rocznej Texpack oraz posiadanie wykupionej usługi Tex@info, w skład której wchodzą następujące usługi:
1. CALL CENTER
2. BIULETYNY TECHNICZNE: kompletne procedury naprawcze i serwisowe;
3. WYSZUKIWANIE ROZWIĄZAŃ powered by GOOGLE, funkcja umożliwiająca sprawne przeszukiwanie bazy danych TEXA w poszukiwaniu rozwiązań i procedur naprawczych.

Uruchomieniu Serwisu CALL CENTER towarzyszy PROMOCJA, która oferuje nieodpłatny dostęp do pakietu usług TEX@INFO, wymienionych powyżej, dla wszystkich posiadaczy aktywnego abonamentu TEXPACK CAR lub TRUCK.

Więcej informacji uzyskacie Państwo dzwoniąc pod podany wyżej numer infolinii bądź kontaktując się z Działem Technicznym pod numerem telefonu 12/263 10 12.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę