Continental otrzymał tytuł Superbrands

11.3.2015

Firma zwyciężyła także w rankingu z okazji 50-lecia testów przeprowadzanych przez „auto motor und sport” i została nagrodzona tytułem „Generalnego Zwycięzcy”.

Superbrands to prestiżowe wyróżnienie przyznawane przez środowisko marketingowe markom, które osiągnęły rynkowy sukces. Tytuł nadawany jest przez niezależną organizację The Superbrands Ltd., działającą w ponad 80 krajach już od 20 lat. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest promocja sukcesów odnoszonych przez najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne na polskim rynku marki konsumenckie i biznesowe, będące liderami w swoich kategoriach.

Tytuł Superbrands jest przyznawany na podstawie analizy ponad 2 400 marek konsumenckich w 110 kategoriach pod kątem ich znajomości i skłonności do polecania przez konsumentów, wielkości sprzedaży czy wysokości budżetów reklamowych. Badanie prowadzi ARC Rynek i Opinia na ogólnopolskiej próbie ponad 15 tys. respondentów. Następnie marki poddawane są ocenie Rady Marek – niezależnej grupy ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i reklamy, którzy określają wizerunkową siłę marki.

Otrzymany tytuł Superbrands potwierdza silną pozycję Continental w gronie najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych marek w Polsce. Jesteśmy dumni, że eksperci rynku docenili nasze działania w zakresie budowania wizerunku Continental – powiedziała Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media and Communication Manager Continental Opony Polska.

Więcej o firmie na stronie: www.continental-corporation.com

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę