Continental wystartował z projektem Zimoaktywni

12.11.2014

Na www.zimoaktywni.pl znany rysownik Henryk Sawka zachęca do wymiany opon na zimowe! Ponadto na stronie znajdują się materiały filmowe z poradami ekspertów i kierowców, a także konkurs dla Zimoaktywnych! Akcję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w prasie, Internecie i radio.

Kampania jest skierowana do zapobiegliwych kierowców, którzy wolą przygotować samochód do jazdy po śniegu czy lodzie, niż dać zaskoczyć się zimie. Głównym założeniem kampanii jest podniesienie bezpieczeństwa, poprzez wzrost świadomości i wiedzy kierowców. Na stronie internetowej akcji, kierowcy mogą przekonać się jaki wpływ ma rodzaj ogumienia na długość drogi hamowania na śliskiej nawierzchni, a także sprawdzić, jaki typ kierowcy reprezentują. Specjalnie dla Zimoaktywnych przygotowano konkurs – aby wygrać komplet opon zimowych Continental wystarczy pokazać, za pomocą zdjęcia, filmu czy tekstu, że zima może zaskoczyć tylko drogowców. W projekt zaangażował się ceniony rysownik Henryk Sawka, który z przymrużeniem oka komentuje sposoby przygotowania polskich kierowców
do zimy.

Przez projekt Zimoaktywni.pl chcieliśmy w rzeczowy, czytelny i interesujący sposób wyjaśnić kluczowe kwestie związane z bezpieczeństwem jazdy po zimowych drogach. Mamy nadzieję, że wśród polskich kierowców jest wielu Zimoaktywnych, którzy zaangażują się w tej wyjątkowy projekt” – powiedziała Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager, Continental Opony Polska.

Kampania potrwa do końca tego roku. Więcej na stronie: www.zimoaktywni.pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę