Cromax medialną marką lakierów do renowacji

29.10.2014

Cromax, jedna z najbardziej medialnych marek lakierów do renowacji w Polsce po raz kolejny zaistnieje na szklanym ekranie, inspirując swoją innowacyjnością i uniwersalnością zastosowania.

Pasja do nowych technologii i wychodzenie poza schemat wcielając w życie pionierskie pomysły połączyły firmy z różnych branży w projekcie „Think Big - We share your passion for business”, którego organizatorem jest UPC Biznes. W ramach inicjatywy powstają filmy-reportaże przedstawiające Polaków, którzy swoimi niestandardowymi rozwiązaniami inspirują świat.

21 października nakręcone zostały w Ośrodku Szkoleniowym Cromax sceny lakierowania historycznego fotelu RM58 zaprojektowanego w latach 50. przez wizjonera-artystę Romana Modzelewskiego, którego produkcji seryjnej podjęła się firma Vzor.

Marka Cromax, wybrana przez firmę Vzór na dostawcę technologii lakierniczej dla designerskiego mebla, aktywnie zaangażowała się w projekt kręcenia sceny ukazującej przebieg procesu nadawania fotelowi wyjątkowego koloru i doskonałego połysku.

Film światło dzienne ujrzy w listopadzie tego roku. Emisje planowane są nie tylko na łamach kanału Youtube i fanpage'u konkursu Think Big na Facebooku https://www.facebook.com/UPCbiznes?ref=br_tf, ale również na kanale 11 Galerii UPC oraz w ogólnopolskich mediach.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę