Cyfrowa platforma MEYLExperience

© Meyle

Udostępnij:

Hamburski producent MEYLE prezentował w ubiegłych tygodniach bestsellery i innowacje przeznaczone na rynek Independent Aftermarket w cyfrowej formule MEYLExperience. Po odwołaniu tegorocznych frankfurckich targów Automechanika firma MEYLE w krótkim czasie zbudowała wirtualne stoisko targowe, które działało przez osiem tygodni.

Od 8 września, czyli tego samego dnia, kiedy pierwotnie miały rozpocząć się targi Automechanika we Frankfurcie, klienci i partnerzy mogli na interaktywnej, wirtualnej platformie w ramach MEYLExperience 2020 przekonać się o zaletach najlepszych produktów i rozwiązań MEYLE, a także nawiązać osobisty kontakt z ekspertami MEYLE z działów sprzedaży, marketingu i zastosowań produktów.

– Ostatnie tygodnie pokazały nam, że możemy zachwycać klientów także w formie cyfrowej. W MEYLExperience odtworzyliśmy dla klientów i partnerów z całego świata magię stoiska targowego w świecie wirtualnym, aby mogli za pośrednictwem platformy indywidualnie wymieniać się z ekspertami od produktów i opiekunami klienta MEYLE informacjami na interesujące ich tematy. Widzimy duży potencjał w digitalizacji i planujemy w przyszłości dalej rozbudowywać tak nowatorskie rozwiązania, jak MEYLExperience – mówi André Sobottka, członek zarządu MEYLE odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i komunikację, i bardzo pozytywnie podsumowuje zakończenie MEYLExperience. W toku MEYLExperience eksperci MEYLE przeprowadzili ponad 270 rozmów z ponad 700 uczestnikami z całego świata. Tę sprzyjającą komunikacji atmosferę targów stworzono w świecie wirtualnym dzięki opracowanemu we własnym zakresie rozwiązaniu cyfrowemu na bazie Microsoft Teams i znanych funkcji interakcji.

Najważniejsze cechy produktów i innowacje na niezależnym rynku części zamiennych
Na MEYLExperience hamburski producent zaprezentował aktualne bestsellery oraz nowe opracowania i innowacje ze świata MEYLE w kreatywnej, emocjonującej i interaktywnej formie. W ramach MEYLExperience odbyła się m.in. premiera nowego filtra kabinowego MEYLE-PD: wysokiej jakości materiał filtracyjny ze specjalnie impregnowanym węglem aktywnym chroni przed NOx i drobnym pyłem, zapewniając w ten sposób czyste powietrze we wnętrzu pojazdu. W trakcie indywidualnych sesji klienci i partnerzy mogli dopytać nie tylko o aktualności oraz istniejące rozwiązania i nowości MEYLE, ale także przeprowadzić osobiste rozmowy z ekspertami z działów sprzedaży, marketingu i zastosowań produktów.


Pozytywne opinie klientów: zachęta do rozwijania cyfrowych formatów

– Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od naszych klientów i partnerów, które potwierdzają słuszność naszej decyzji o organizacji wirtualnego stoiska targowego. Chociaż w tym roku nie mogliśmy osobiście i filiżanką kawy powitać naszych klientów i partnerów na stoisku targowym, to jednak dzięki platformie cyfrowej przeprowadziliśmy z nimi wiele interesujących rozmów – mówi członek zarządu MEYLE André Sobottka. – Chętnie też odwzajemnimy się pochwałami: nasi klienci i partnerzy ujęli nas tak masowym odzewem i tym, że wraz z nami tak bardzo dali wciągnąć się w ten format.

W przyszłości hamburski producent chce korzystać z platformy cyfrowej także przy innych okazjach. Przykładowo wkrótce ruszy cyfrowa platforma jako dodatkowy punkt obsługi klienta. Będzie tam można szybko znaleźć wszystkie istotne informacje o współpracy z przedsiębiorstwem. MEYLExperience otworzyło także nowe perspektywy przed cyfrowymi szkoleniami, odwiedzinami i przeglądem zagadnień ze świata MEYLE. 

Źródło: Meyle

Udostępnij:

Drukuj


TOP w kategorii







aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również