Czerwcowa kampania GRAPHITE

16.6.2014

W dniach 16-29 czerwca, w najpopularniejszych polskich kanałach telewizyjnych, pojawią się spoty promujące najsilniejsze pozycje w asortymencie marki.

GRAPHITE to jedna z topowych marek polskiego lidera rynku narzędzi – Grupy Topex. Startująca właśnie kampania ma wspierać sprzedaż kluczowych produktów i zwiększać świadomość marki wśród konsumentów. Jej głównymi bohaterami kampanii są precyzyjna wiertarka udarowa GRAPHITE 58G716, wydajna szlifierka kątowa GRAPHITE 59G086 i mocna pilarka tarczowa GRAPHITE 58G488. Telewizyjne spoty reklamowe emitowane będą od 16 do 29 czerwca.

- Nasze produkty sprawdziły się już w boju, a liczba lojalnych klientów wciąż rośnie. Ten pozytywny trend będziemy wspierać szeroko zakrojonymi działaniami promocyjnymi w najpopularniejszych kanałach telewizji. Nasze dynamiczne, pełne energii spoty reklamowe, idealnie oddają ducha marki GRAPHITE. Wierzymy, że dzięki nim zaufa nam jeszcze więcej profesjonalistów i majsterkowiczów - wyjaśnia Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex, odpowiedzialny za realizację kampanii.

W trakcie trwającej 2 tygodnie kampanii wyemitowanych zostanie ponad 2500 spotów. Będą one wyświetlane w trakcie bloków tematycznych skierowanych do mężczyzn oraz podczas programów o największej oglądalności. Główne media wykorzystane na potrzeby kampanii to Polsat i TVP oraz tematyczne kanału z portfolio Polsat i TVN.

Więcej informacji na graphite.pl. Już teraz spoty reklamowe można zobaczyć na kanale YouTube marki GRAPHITE i Grupy Topex.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę