Czystość wizytówką warsztatu

Mewa
11.2.2016

Czyste wejście w dużym stopniu również ma wpływ na wizerunek danej firmy. Szczególnie ważne jest to w zimie, bowiem mokre i zabłocone buty, śnieg i błoto powodują zabrudzenia przy recepcji.

Jeśli dana firma chce zrobić dobre pierwsze wrażenie na swoich klientach, to nie może sobie pozwolić na to, by maty przy wejściu były brudne, zaniedbane, a do tego jeszcze śliskie. To samo dotyczy przejść z warsztatu do pomieszczeń biurowych, ponieważ tam posadzka także musi pozostawać czysta.

W przypadku mat firmy MEWA specjalnie opracowane włókna sprawiają, iż brud i wilgoć są zasysane, a maty mimo to pozostają czyste i zachowują estetyczny wygląd. Delikatne włókna zastosowane w połączeniu ze specjalnym szorstkim rodzajem włókien sprawiają, iż maty te są niezwykle odporne na ścieranie.

Maty wielokrotnego użytku dużym ułatwieniem dla klienta

Maty są oferowane w systemie pełnej obsługi. W uzgodnieniu z klientem ustalane są terminy odbioru mat, które są następnie prane ekologicznie i ponownie dostarczane do klienta - punktualnie, niezawodnie i kompetentnie. Tym samym klient może być zawsze pewien, że ma czyste maty i nie musi się martwić o ich utrzymanie.

Maty wejściowe oferowane są w trzech rozmiarach (75 x 85 cm, 85 x 150 cm oraz 115 x 240 cm) i w trzech kolorach odpornych na działanie brudu: antracytowym, brązowym i niebieskim. Odcienie mat zawsze dobrze komponują się z najbardziej różnorodnymi stylami aranżacji, a same kolory odznaczają się dużą trwałością. Każda mata jest dokładnie sprawdzana, zanim zostanie ponownie odesłana do klienta, a w przypadku uchybień jakościowych jest wymieniana na nową.

Źródło: Mewa

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę