DELPHI rozszerza ofertę amortyzatorów i produktów z nimi związanych

3.6.2011
Delphi wprowadza na rynek 142 nowe numery amortyzatorów i ich komponentów. Nowe numery części to 37 amortyzatorów, 102 sprężyny zawieszenia i 3 zestawy mocowań górnych. Wszystkie te części zostały już uwzględnione w nowym Katalogu Amortyzatorów Delphi na rok 2011.

„Dodatkowo w celu zwiększenia przejrzystości informacji, zmieniony został układ katalogu, co potwierdza zaangażowanie Delphi w stałe wprowadzanie ulepszeń", stwierdziła Sue Knowles, dyrektor linii biznesowej w Delphi Product & Service Solutions. „Nasz katalog zawiera teraz znacznie więcej informacji niż inne katalogi - na przykład w tej samej sekcji zamieszczono zdjęcie produktu i informacje z Przewodnika Kupującego. To umożliwia szybszą identyfikację części, przy jednoczesnym zachowaniu jasnego i łatwego do zrozumienia opisu jej zastosowania. Katalog zawiera również specjalnie opracowaną sekcję wyszukiwania odwołującą się do części montowanych jako wyposażenie fabryczne". Wprowadzone ostatnio do oferty nowe numery części są przeznaczone do niektórych popularnych nowych modeli, między innymi do: Audi A6; Citroën C3 (11/2009>), DS3 (04/2010>); Hyundai i30; Kia Cee'd, Pro Cee'd; Opel / Vauxhall Astra H, Signum & Vectra C; Peugeot 308 (09/2007>); Mazda 3; Mercedes-Benz A, B & E Class; Renault Clio Grand Tour; Rover Discovery 3 & Range Rover; Skoda Superb, Volkswagen Passat (03/2005>), Tiguan.

Nowy katalog amortyzatorów Delphi jest już dostępny, a wszystkie numery części zostały uwzględnione w wiodących, europejskich elektronicznych systemach katalogowych, takich jak TecDoc, ALDOC i innych.
„W Delphi, nasze amortyzatory przechodzą testy wytrzymałości obejmujące nawet 2 miliony cykli, co potwierdza ich wyjątkową trwałość i osiągi. Stosuje się również technologie wykorzystujące Teflon i inne wysokiej jakości materiały, tak by precyzyjnie spełnić wymagania określone dla wyposażenia fabrycznego" stwierdził Steve Ballard, menadżer ds. inżynierii w Delphi Product and Service Solutions. "Nasi klienci mogą wykorzystać nasze ponad 100 letnie doświadczenie i tradycje produkcji części wyposażenia fabrycznego, ponieważ Delphi jest firmą produkującą części, z którymi samochody się rodzą".

Aby wesprzeć sprzedaż swoich amortyzatorów, Delphi wprowadziło na rynek kompleksową ofertę materiałów marketingowych, obejmującą miedzy innymi ulotkę dla produktu i banner reklamowy. Materiały marketingowe obejmują również walizkę ekspozycyjną, w której pokazano poszczególne komponenty amortyzatora Delphi i amortyzatora montowanego jako wyposażenie fabryczne. Walizka pomoże sprzedawcom wykazać, że produkty Delphi są identyczne pod względem standardów jakościowych i specyfikacji z produktami montowanymi jako wyposażenie fabryczne.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę