DENSO w „Automotive Diamonds”

3.3.2014

DENSO Europe After Market dołączyło do szybko rozwijającego się programu lojalnościowego “Automotive Diamonds” (wcześniej: “TRW Diamonds”) firmy TRW Automotive Aftermarket.

Przewiduje się, że w najbliższym czasie do programu dołączą kolejne marki, dzięki czemu jego uczestnicy będą mogli odnieść jeszcze więcej korzyści.

Warsztaty z Polski, Holandii, Wielkiej Brytanii, Austrii i Niemiec mogą zbierać punkty („diamenty”), wycinając z zamówionych produktów DENSO i TRW etykiety z kodami kreskowymi. Uruchomiony w 2010 roku, wciąż rozwijany program lojalnościowy umożliwia mechanikom wymianę zgromadzonych „diamentów” na atrakcyjne nagrody. Dodatkową zaletą uczestnictwa w programie jest dostęp do najświeższych informacji produktowych i promocyjnych obu firm.

W lutym 2014 roku TRW ogłosiło zmianę nazwy programu lojalnościowego dla warsztatów na “Automotive Diamonds”. Zmiana została podyktowana znaczącym rozwojem programu i dołączeniem do niego DENSO – wiodącego dostawcy części oryginalnych (OE) i części przeznaczonych na rynek wtórny. Nowa odsłona programu oferuje wiele zaawansowanych funkcji i korzyści – wszystko po to, by ulepszyć wrażenia użytkownika. Warsztaty mogą sprawdzać i monitorować swoje konta na nowej stronie internetowej programu:www.automotivediamonds.com.

Aby rozpocząć zbieranie “diamentów”, odwiedź stronę www.automotivediamonds.com i postępuj zgodnie z prostymi instrukcjami. Stronę można przeglądać w siedmiu europejskich językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, polskim i holenderskim.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę