DuPont Refinish uzupełnia ofertę o podkłady do autobusów i samochodów ciężarowych

12.9.2011
Marka DuPont Refinish wypuszcza na rynek dwa nowe podkłady bez szlifowania P731-P737 oraz  P721-P727, dodając je do istniejących już na rynku, podkłądów do szlifowania, P702 oraz P706.

Podkłady bez szlifowania, biały P731 oraz czarny P737, stanowią idealne podwarstwy dla wszystkich wodorozcieńczalnych lakierów bazowych oraz warstw wierzchnich Imron® Fleet Line Topcoats marki DuPont Refinish. Są one częścią konceptu ValueShade® i mogą być mieszane w różnych proporcjach tak, aby uzyskać pięć dodatkowych odcieni szarości. Te dwuskładnikowe, bezchromianowe, o małej zawartości związków organicznych, podkłady mogą być stosowane do wszystkich wielkości napraw i zostały opracowane specjalnie do wydajnego stosowania, metodą mokro na mokro, na autobusach i samochodach ciężarowych.

Podkłady bez szlifowania P721 i P727 mają takie same właściwości jak P731 i P737.i również mogą być stosowane w sytemie ValueShade® , lecz przewidziane są do stosowania z rozpuszczalnikowymi lakierami bazowymi i  z warstwami wierzchnimi Imron® Fleet Line Topcoats.

Barbara Budka, Koordynator ds. Marketingu DuPont Refinish, mówi: „Podkłady bez szlifowania P721- P727 oraz P731-P737 dają naszym warsztatom  maksymalną wszechstronność. Oba zestawy nadają się do szerokiego zastosowania w dużym zakresie temperatur otoczenia i pomagają lakiernikom oszczędzać czas, niezależnie od tego czy po ich zastosowaniu nakłada się rozpuszczalnikowe lub wodorozcieńczalne warstwy bazowe, czy też rozpuszczalnikowe warstwy wierzchnie 2K.

Celem uzyskania więcej informacji oraz otrzymania karty danych technicznych podkładów bez szlifowania P731, P737, P721 oraz P727, prosimy odwiedzić stronę: www.dupontrefinish.com.pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę