FCA Heritage uruchomił swoje kanały społecznościowe

©

Udostępnij:

Minął pierwszy „social” weekend FCA Heritage. Dział uruchomił 5 czerwca swoje kanały na Instagramie i Facebooku. Dwa nowe konta, które prezentują w mediach społecznościowych tożsamość FCA Heritage i opowiadają o miejscach, usługach, atrakcjach i wydarzeniach, przekroczyły już milion odsłon.


Na nowych oficjalnych kanałach dużo miejsca poświęca się historiom bohaterów i samochodów, dzięki którym marki FCA stały się sławne oraz zaangażowaniu użytkowników i fanów, którzy mogą bezpośrednio kontaktować się z zespołem FCA Heritage, dzieląc się zdjęciami i doświadczeniami związanymi z ich zabytkowymi samochodami.

Podróż w czasie po włoskich drogach

Debiut nowych kanałów nastąpił w symbolicznym tygodniu, kiedy obchodzona jest Festa della Repubblica, czyli Święto Republiki Włoch, potwierdzając tym samym związek włoskiej kultury i czterech marek FCA: Alfy Romeo, Fiata, Lancii i Abartha.

Podróż i kultura włoska to temat przewodni filmu zabierającego widzów w niezwykle urokliwą trasę przez wzgórza Piemontu, Emilii Romanii i Toskanii, która kończy się na torze testowym w Balocco. Najpiękniejsze włoskie krajobrazy stanowią tło dla czterech modeli wybranych ze względu na ich symboliczną wartość i znaczenie w historii marki, którą reprezentują.

Alfa Romeo Giulietta Sprint, Fiat S61, Lancia Aurelia B20, Abarth 2400 Coupé

Cztery samochody, o których mowa to: Alfa Romeo Giulietta Sprint (nazywana w latach 50. XX wieku „włoską ukochaną”, wspaniały kabriolet zaprojektowany przez Franco Scaglione dla pracowni stylistycznej Bertone), Fiat S61 (mocny samochód godny Grand Prix z początków XX wieku: prezentowany egzemplarz zwyciężył w Grand Prix USA w 1912 roku i został odrestaurowany przez ekspertów technicznych z FCA Heritage), Lancia Aurelia B20 (wersja kabriolet pierwszego samochodu na świecie z silnikiem V6 i prekursor koncepcji „Granturismo”, która stała się później jednym z filarów włoskiej kultury motoryzacyjnej) oraz Abarth 2400 Coupé (samochód, którym jeździł sam Carlo Abarth, wyprodukowany w limitowanej edycji przez pracownię Allemano na polecenie założyciela marki ze znakiem Skorpiona).

Coraz większa pasja

Równolegle,  na poszczególnych stronach internetowych każdej z czterech marek, Alfa Romeo, Fiat, Lancia i Abarth, opublikowany został dłuższy film opowiadający o jej modelu-symbolu.

Włoski fandom stale rośnie zarówno w internecie, jak i w prawdziwym życiu. W ostatniej dekadzie, ponad 32 miliony Włochów wzięło udział w imprezach poświęconym samochodom zabytkowym.  A to jeszcze nie wszystko: oficjalny kanał FCA Heritage na YouTube działa od 2016 roku i ma już ponad 8 milionów wyświetleń.

Źródło: FCA

Udostępnij:

Drukuj


TOP w kategorii







aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również