Firestone partnerem Open’er Festival

Firestone
6.6.2016

Tego lata oponiarska marka Firestone po raz drugi zagra na Open’er Festival. Dodatkowo w ramach kampanii Firestone Music Tour odbędzie się konkurs, w którym do wygrania będzie 10 podwójnych biletów na Open’era!

Rozpoczynający się 29 czerwca Open’er jest jedną z najbardziej popularnych imprez muzycznych w Polsce. Nie zabraknie tam również marki Firestone, która przygotowała dla fanów muzyki wyjątkowy konkurs Firestone Music Tour. Do wygrania bilety na Open’era oraz gadżety festiwalowe!

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wystylizować się na jednego z artystów tegorocznego festiwalu Open’er, zrobić selfie i przesłać je do 13 czerwca 2016 roku za pośrednictwem strony internetowej www.konkursfirestone.pl. Zwycięzcy otrzymają 10 podwójnych, czterodniowych karnetów na festiwal, z których jeden to podwójny bilet VIP, 15 festiwalowych niezbędników Firestone, zawierających namiot, śpiwór, materac i latarkę oraz 65 upominków od Firestone.

Naszym celem jest rewitalizacja brandu Firestone i zbudowanie nowoczesnego wizerunku marki „młodej duchem”. Jednym z motywów nowego wizerunku jest muzyka – najbardziej uniwersalny i popularny element naszej kultury, który budzi pozytywne emocje oraz przyciąga uwagę ludzi. Dlatego nasza kampania – Firestone Music Tour – koncentruje się wokół cyklu najważniejszych w Europie festiwali muzycznych w tym Open’era.

Źródło: Informacja prasowa Firestone

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 05 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę