Liqui Moly sponsorem Chicago Bulls
Liqui Moly podpisało kontrakt sponsorski z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów NBA – Chicago Bulls.
Liqui Moly podpisało dwuletni kontrakt i jest to największy kontrakt sponsorski w Ameryce północnej. Dzięki współpracy logo Liqui Moly będzie pojawiać się na bandach, tablicach z koszami i telebimach.
– Transatlantycka współpraca jest dalekosiężną inwestycją marki Liqui Moly, która daleko wykracza poza amerykański region – twierdzi Peter Bauman szef marketingu Liqui Moly. – NBA jest zdecydowanie najpopularniejszą ligą koszykówki na świecie, a setki milionów widzów śledziło mecze w telewizji na całym świecie. Co równie ważne, Chicago Bulls ma dużą liczbę lojalnych fanów - nie tylko w Ameryce Północnej, ale także w Ameryce Południowej, Europie, Azji i Australii. Sam klub twierdzi, że ma 175 milionów fanów na całym świecie – więcej niż jakikolwiek inny profesjonalny zespół w USA.
– Atrakcyjna dyscyplina sportu, dobrze znana liga i świetny zespół z silną pozycją to idealne połączenie, jeśli chodzi o naszą markę – dodaje Peter Baumann.
Co równie ważne zespół Chicago Bulls jest również usatysfakcjonowany ze współpracy z niemiecką firmą. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że znaleźliśmy potężnego partnera w LIQUI MOLY. Liqui Moly jest marką premium, która ma globalny zasięg i podobnie jak Chicago Bulls jest zainteresowana jakością i najwyższą wydajnością – powiedział Matthew Kobe, wiceprezes ds. Strategii i analiz biznesowych w Chicago Bulls.
To kolejny projekt sponsorski, który wykracza poza sport samochodowy i przemyślana strategia marki Liqui Moly. W Niemczech LIQUI MOLY od lat jest wyłącznym partnerem Ratiopharm Ulm, drużyny grającej w niemieckiej narodowej lidze koszykówki. A w USA LIQUI MOLY od roku bierze udział w sponsorowaniu hokeju na lodzie, sponsorując LA Kings w NHL.
Silne działania marketingowe dają swoje efekty. Sprzedaż LIQUI MOLY w USA w pierwszych półroczu 2018 roku była o 40 procent wyższa do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Źródło: Liqui Moly