Maciej Orłoś wkracza do branży motoryzacyjnej

©

Udostępnij:

Popularny dziennikarz dołączył jako Partner Zarządzający do brokera samochodowego Kingsman Finance. Zaangażuje się w działania społeczne spółki. Będzie rozwijał również nowy serwis motoryzacyjno-sprzedażowy leasingzwysokimwykupem.pl.


Maciej Orłoś będzie wspierał swoim doświadczeniem planowane na 2020 r. działania społeczne Kingsman Finance, takie jak „Program Młody Menedżer Zarzadzanie Przyszłością”, czyli projekt edukacyjno-rozwojowy dla młodzieży z domów dziecka. Celem programu jest kompleksowe przygotowanie młodzieży do funkcjonowania w obszarze finansów oraz życia zawodowego. Program opiera się̨ na założeniu, że odpowiedzialne podejmowanie decyzji finansowych wymaga nie tylko wiedzy i umiejętności z zakresu finansów, ale również̇ wyrobienia określonej postawy wobec dóbr materialnych.

Wśród tematów warsztatów organizowanych w ramach Projektu znajdzie się również motoryzacja. Podczas spotkań z ekspertami młodzież będzie omawiać aspekt technologii w motoryzacji i jej wpływu na bezpieczeństwo pieszych oraz innych uczestników ruchu drogowego. Ich celem jest wypracowanie z partnerem merytorycznym skutecznej linii komunikacji tego obszaru. Warsztaty te będą pierwszym etapem do odrębnej kampanii społecznej, skupiającej się wokół bezpieczeństwa na drogach. 

W tej kampanii pobudzamy wyobraźnię zarówno ludzi młodych, jak i życiowo dojrzałych, którzy nie zawsze są gotowi na zmianę swoich przyzwyczajeń. Jestem kierowcą z wieloletnim doświadczeniem i na co dzień przejeżdżam dziesiątki kilometrów. Jestem wyczulony na tle bezpieczeństwa, nie tylko własnym, ale również rowerzystów, pieszych i innych kierowców. Chciałbym mieć to poczucie, że w świadomości ludzkiej zasiana jest wątpliwość w kontekście praw i obowiązków uczestników ruchu drogowego. Wątpliwość, która podda pod dyskusję wszelkie prawa logiki i fizyki i pozwoli zrozumieć każdemu, że posiadanie racji w zderzeniu z samochodem bądź motocyklem nie uchroni pieszego przed utratą życia bądź zdrowia – przekonuje Maciej Orłoś, Partner Zarządzający w Kingsman Finance.

Poza działaniami społecznymi spółka planuje rozwój serwisów sprzedażowych w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne oraz machinę learning. Maciej Orłoś będzie wspierał ten proces w m.in. w zakresie produkcji materiałów promocyjnych serwisu oraz wewnętrznych szkoleń sprzedażowych. Dziennikarz wesprze również markę jako jej ambasador medialny. 

Ponad dwa lata temu trafiłem na właścicieli firmy i od samego początku wiedziałem, że jest to wyjątkowe miejsce, które skupia dookoła siebie pasjonatów motoryzacji. Wspólnie zorganizowaliśmy wydarzenia networkingowe, wywiady oraz szkolenia, które pozwoliły mi lepiej poznać organizację, jej klientów, ale przede wszystkim zespół sprzedażowy. Dziś widzę, że wartości, jakimi kieruje się firma są mi bliskie więc z pełnym przekonaniem postanowiłem zaangażować się biznesowo w rozwój firmy. Teraz przed nami duże wyzwania, nie tylko te związane z klientem, ale również te związane z rozwojem technologicznym i produktowym – tłumaczy Maciej Orłoś, Partner Zarządzający w Kingsman Finance.

Źródło: Kingsman Finance

Udostępnij:

Drukuj


TOP w kategorii







aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również