Marka BIZOL wkracza do Polski

BIZOL
8.8.2017

Marka BIZOL rozszerza swoją globalną działalność i wkracza do Polski z szerokim asortymentem olejów silnikowych i środków smarnych.

BIZOL to młoda marka na polskim rynku, która zyskuje coraz większe grono użytkowników. Firma została założona w 1998 roku w Niemczech przez Borisa Tatievskiego i od tej pory dzięki nieustannej pracy badawczej tworzy i rozwija swoje produkty, które w całości produkowane są Niemczech z najwyższej jakości surowców.

W ciągu dwudziestu lat BIZOL stał się globalną marką, dziś jego produkty można kupić w 75 krajach, a do końca 2018 roku marka będzie dostępna w 100 państwach na 5 kontynentach.

Warto podkreślić, że BIZOL tworzą prawdziwi miłośnicy samochodów i celem firmy nie jest tylko sprzedaż swoich produktów, ale pragnienie bycia partnerem pasjonatów motoryzacji, którzy wybierając, np. olej nie kierują się przyzwyczajeniem, które może być zgubne, ale realnymi wymaganiami silnika i najwyższą jakością.

Nowa wersja strony internetowej www.bizol.pl dostępna będzie już na początku jesieni. BIZOL jest też na FB: https://www.facebook.com/BIZOLPolska/

Źródło: Informacja prasowa BIZOL

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę