Mobilny serwis NordGlass

15.3.2013
Drobne kamienie wydobywające się spod kół pędzących aut, są często główną przyczyną punktowych lub bardziej rozległych pęknięć szyb samochodowych. W takiej sytuacji warto użyć innowacyjnej aplikacji mobilnej firmy NordGlass, która pomoże ocenić czy ubytek można naprawić, czy też konieczna będzie całkowita wymiana szyby.

Zsynchronizowana z aktualnym miejscem pobytu kierowcy aplikacja wskaże listę najbliższych serwisów, dzięki czemu możliwe będzie uzyskanie natychmiastowej pomocy profesjonalistów z serwisu NordGlass.

Bezpłatna aplikacja mobilna NordGlass, do pobrania na stronie www.nordglass.pl, w Appstore oraz w Google Play, dostępna jest dla posiadaczy iPhonów oraz smartfonów z systemem operacyjnym Android.

Użytkownicy rozwiązania, korzystając z intuicyjnego menu, mogą szybko odnaleźć fachowe porady, które ułatwią życie każdemu kierowcy, sprawdzić możliwość bezgotówkowej naprawy, natychmiast połączyć się ze swoim ubezpieczycielem oraz uzyskać szczegółowe informacje na temat firmy NordGlass, przebiegu procesu naprawy, a także listy najbliższych punktów serwisowych.

Szybka diagnoza - sprawna naprawa 

Jedną z funkcji aplikacji NordGlass jest możliwość dokonania wstępnej diagnozy stopnia uszkodzenia szyby. Postępując zgodnie ze szczegółową instrukcją, krok po kroku, kierowca w awaryjnej sytuacji jest w stanie w przybliżeniu ocenić, czy szkodę można naprawić, czy też konieczna jest całkowita wymiana szyby. Analizę uszkodzenia należy rozpocząć od określenia rodzaju szyby. W zależności od tego, czy jest to szyba czołowa, boczna lub tylna otrzymamy informację jak dalej postępować. W przypadku ubytku w szybie czołowej dodatkowo należy określić wielkość uszkodzenia, W tym celu można skorzystać z funkcji „sprawdź wielkość". Wystarczy wówczas zbliżyć telefon do szyby na odległość dłuższego boku karty kredytowej i poczekać aż na ekranie wyświetli się czerwony okrąg. Jeśli uszkodzenie przekracza rozmiar zaznaczonego obszaru, to szyba nie kwalifikuje się do naprawy i należy niezwłocznie skontaktować się z infolinią serwisu NordGlass lub złożyć zamówienie na wymianę szyby w jednym z najbliższych punktów serwisowych zasugerowanych przez aplikację. Jeśli ubytek mieści się w czerwonym okręgu, należy określić dokładne miejsce uszkodzenia. W przypadku, gdy uszkodzenie znajduje się nie dalej niż 10 cm od krawędzi szyby - najprawdopodobniej kwalifikuje się ono do naprawy. Jeśli odległość od krawędzi szyby jest jednak mniejsza niż 10 cm to należy dokonać wymiany szyby w najbliższym serwisie. Należy pamiętać, że choć mobilna aplikacja NordGlass w awaryjnej sytuacji pozwoli nam dokonać wstępnej oceny stanu  naszej szyby to ostateczna weryfikacja uszkodzenia i kwalifikacja szyby do naprawy lub wymiany odbywa się w punkcie serwisowym NordGlass.

Więcej na stronie: http://www.nordglass.pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę