Mocne dofinansowanie promocji marki TOMEX na rynkach międzynarodowych

TOMEX Hamulce
9.4.2019

Od kilku lat produkty firmy TOMEX Hamulce cieszą się coraz większym zainteresowaniem na rynkach Europy południowo-wschodniej, Bliskiego Wschodu oraz Afryki północnej, gdzie konkurują jakością z wyrobami niemieckimi, włoskimi czy hiszpańskimi przy zdecydowanie korzystniejszej relacji cenowej.

– Zauważamy jednocześnie optymistyczną dla nas tendencję odchodzenia rynku egipskiego, Izraela czy Arabii Saudyjskiej od taniego i często mało-wiarygodnego produktu azjatyckiego. Od kilku lat instytucje państwowe odpowiedzialne na tamtych rynkach za bezpieczeństwo ruchu drogowego wprowadzają rygorystyczne kwalifikacje jakościowe, co w znaczny sposób poprawia możliwości handlowe dla naszej marki. TOMEX Hamulce staje się więc marką nie tylko europejską, ale światową. Nasza firma rozwija dynamikę sprzedaży na rynkach perspektywicznych realizując aktualnie projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich, którego celem jest właśnie rozwój działalności eksportowej poprzez promocję marki TOMEX na rynkach międzynarodowych, a całkowita wartość projektu to ponad 1,2 miliona złotych – mówi Jarosław Wyka, pełnomocnik ds. jakości TOMEX Hamulce.

www.tomexbrakes.pl

Źródło: Tomex Hamulce

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 05 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę