Motoryzacyjny Big Brother

6.7.2011

POL-MOT Auto Sp z o.o., w ramach modernizacji i podnoszenia jakości usług, wprowadził jako pierwsza tego typu firma usługę monitorowania przez klienta naprawy samochodu. Jest to jedno z narzędzi przybliżających POL-MOT Auto do swego klienta.

Świadcząc nowoczesne doradztwo i usługi motoryzacyjne, POL-MOT Auto  stawia na całkowicie nowe relacje z klientem poprzez bardziej przyjazną stronę internetową. Panel obsługi klienta www.polomotauto.pl  o czytelnej i przejrzystej konstrukcji pozwoli szybciej i wygodniej poruszać się po stronie.

Ale to tylko pierwszy krok. Kolejny to możliwość wyboru konkretnego doradcy  serwisowego, handlowego czy finansowego przez  klienta, który poznaje swojego osobistego opiekuna dzięki informacjom zawartym na  stronie internetowej (zdjęcia, numer telefonu, adres mailowy i kilka słów o sobie).

Ostatnia nowość - klient w roli audytora świadczonych dla niego usług - tego jeszcze nie było. Pokazanie wszystkiego „od podszewki", w tym pobytu auta na stanowisku serwisowym, to najlepszy sposób pozyskania zaufania klientów do firmy.

Oddając samochód do serwisu, Klient może np. w zaciszu domowym lub w miejscu pracy dokładnie śledzić  naprawę za pośrednictwem kamer internetowych, przejmując kontrolę nad ruchami kamery. Możliwość obserwacji własnego samochodu podczas serwisu daje Klientowi poczucie bezpieczeństwa i pełnego przeglądu sytuacji.

Jak podkreśla Marek Pol, Prezes Zarządu POL-MOT Auto: - Nowatorskie formy kontaktów on-line z klientami są częścią naszej nowej strategii: w ten sposób budujemy renomę
i wiarygodność firmy.

Więcej na stronie: www.polomotauto.pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę