Nissan zwiększa przejrzystość obsługi serwisowej

Nissan
13.12.2018

Nissan udoskonalił procedurę bezpłatnej Elektronicznej Kontroli Stanu Pojazdu (EVHC) pod kątem poprawy jakości obsługi klienta i dalszego zwiększenia przejrzystości procesu.

W ramach programu Obietnica Nissana każdy właściciel może skorzystać z bezpłatnej kontroli stanu pojazdu przy okazji wizyty w serwisie Nissana w związku z przeglądem lub naprawą. Kontrola jest przeprowadzana przez wykwalifikowanego i doświadczonego doradcę serwisowego, posługującego się tabletem ze specjalną aplikacją, oraz w obecności właściciela.

Procedura ta została udoskonalona i rozszerzona o szereg nowych elementów wpływających na poprawę wrażeń klienta.

Na przykład skanowanie tablicy rejestracyjnej zapewnia szybki dostęp do danych pojazdu, a obecnie także do pełnej historii kontroli jego stanu technicznego. Na podstawie tych informacji doradca serwisowy wie, jakie prace zostały wcześniej zalecone i wykonane. Ponadto w aplikacji można teraz utworzyć raport diagnostyczny oraz kosztorys, a następnie przesłać oba dokumenty klientowi e‑mailem.

Każda kontrola EVHC obejmuje przegląd najważniejszych elementów pojazdu wpływających na bezpieczeństwo, w tym wycieraczek, opon, hamulców i świateł, a także kontrolę nadwozia pod kątem uszkodzeń. Wszystkie prace, na które klient wyraził zgodę, zostaną wykonane przez wyszkolonych mechaników Nissana, co jest gwarancją sprawnej obsługi i pełnego spokoju.

— Aktualizując procedurę Elektronicznej Kontroli Stanu Pojazdu dotrzymujemy Obietnicy Nissana, zgodnie z którą marka oferuje właścicielom pojazdów pełną przejrzystość usług — powiedział Jean-Christophe Mercier, wiceprezes ds. obsługi posprzedażnej w Nissan Europe. — Według naszych wewnętrznych badań 87% klientów chciałoby lepiej poznać swój samochód, a dzięki unowocześnieniu EVHC możemy im w tym pomóc, zapewniając przy tym jeszcze sprawniejszą i efektywniejszą obsługę.

Aplikacja Nissan EVHC jest nieustannie rozwijana, a z czasem będą do niej wprowadzane kolejne nowe funkcje.

Źródło: Nissan

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę