Nowa sieć na rynku

AD Polska
7.3.2008

9 stycznia 2008 roku w Lublinie otwarto pierwszy serwis samochodowy w barwach AUTO PRIMO - konceptu realizowanego z powodzeniem przez Autodistribution International w krajach Europy Zachodniej.

Organizatorem sieci na krajowym rynku jest firma AD Polska. AUTO PRIMO to prężnie działająca sieć warsztatów, samochodowych, operująca na rynkach Francji i Hiszpanii. Nowa sieć warsztatowa łączy dobrą jakość świadczonych usług z atrakcyjnymi cenami. Zrzeszać będzie zarówno serwisy wyspecjalizowane w naprawie poszczególnych marek, jak i nastawione na wielomarkową obsługę eksploatacyjną. Wszystkie serwisy wchodzące do sieci AUTO PRIMO zachowają swoją indywidualność, łącznie z dotychczasową nazwą.

Więcej informacji: www.adpolska.pl

 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 05 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę