Nowa wersja programu dla serwisów opon - Integra Car 7 TS ( Tyre Service)

26.6.2013
Firma Integra Software wprowadza na rynek nową wersję oprogramowania Integra Car 7 TS - TYRE SERVICE, dedykowaną dla serwisów prowadzących sprzedaż i wymianę opon. System nie tylko poprawia organizację, ale dzięki funkcjom CRM może również wpłynąć znacząco na zwiększenie dochodów firmy.

Oprogramowanie składa się z różnych modułów obejmujących m.in.: serwis, sprzedaż, przechowalnię opon, terminarz napraw, magazyn, finanse,  crm/sms, katalog wyceny napraw i okresowych przeglądów, sklep internetowy, interfejsy katalogów części (m.in. Auto-Partner, Fota, Inter-Team) i systemów serwisowo-naprawczych (m.in. AuDaCon, Autodata, Bosch, Vivid).  Dzięki temu można zakupić tylko potrzebne moduły i dostosować zakres funkcji do indywidualnych potrzeb zarówno małych warsztatów, jak i dużych kompleksów motoryzacyjnych.

Oprócz standardowej obsługi serwisu program posiada wiele dodatkowych funkcji usprawniających codzienną pracę warsztatów oponiarskich m.in.:  
- specjalne zlecenia do szybkiej obsługi wymiany opon i usług typu Fast-Service
- kartoteki towarowe ze specyficznymi parametrami opon m.in.  wymiary, zdjęcia bieżników, indeksy prędkości, zastosowanie w pojazdach, etc.
- automatyczna obsługa zamienników opon bardzo ułatwiająca oferowanie klientom dostępnych opon
- przechowalnia opon zawierająca bazę  30 tys. opon, zintegrowana z programem do obsługi serwisu i modułem crm/sms
- import faktur elektronicznych skracający czas dostaw opon firmy Bridgestone, Continental*, Good Year, Dębica, Pirelii, Dunlop, Fulda, Firestone, ITR-Yokohama, itp.
- dane dotyczące zastosowania opon i felg w poszczególnych pojazdach
- obsługa przy dostawach i sprzedaży opon kodów daty produkcji i danych z etykiet EU z właściwościami opon
- Integracja z systemami firm Bridgestone, Continental*, Goodyear, Michelin, Pirelli w zakresie wysyłania zamówień, kontroli dostępności opon, aktualizacji cennika, etc..
- funkcje CRM z korespondencją seryjnej SMS np. przypomnienie o terminie wymiany opon, wsparcie posezonowej wyprzedaży opon, itp. oraz wiele innych funkcji dedykowanych dla serwisów opon.

Integra Software zapewnia sprawne wdrożenie programu z przeniesieniem danych z poprzednio używanego systemu, a także szkolenia i wsparcie techniczne dla oferowanego oprogramowania. Systemy Integra są zalecane w sieciach serwisowych m.in. przez firmy Bridgestone oraz Continental.

Więcej informacji na stronie: www.integra.com.pl, lub pod numerem telefonu 94 348 8000.

 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę