Nowe oprogramowanie testerów Snap-on Diagnostics
Snap-on Diagnostics, lider rynkowy w zakresie urządzeń diagnostycznych, oprogramowania i systemów informatycznych dla warsztatów i serwisów samochodowych ogłosił wprowadzenie na rynek nowej wersji 16.2 oprogramowania dla rodziny samodzielnych testerów diagnostycznych SUN Ethos, Solus Pro, Vantage Pro, PDL3000, PDL4000, PDL5500.
Technologia cały czas się zmienia i staje się coraz bardziej skomplikowana. Każdy warsztat dzisiaj znajduje się pod presją rozwoju aby móc serwisować i naprawiać nowoczesne samochody. Snap-on Diagnostics oferuje każdemu warsztatowi możliwość nadążania za tymi zmianami. Najnowsze oprogramowanie diagnostyczne pozwoli na pomyślne przeprowadzenie napraw wielu marek i modeli samochodów, dzięki czemu każdy warsztat będzie miał więcej możliwości na zwiększenie zysku.
Wersja 16.2 zawiera mi. in.:
- nowy producent dodany Lexus, roczniki 2000–2015, obsługiwane systemy układ napędowy, skrzynia biegów, ABS, poduszki, wspomaganie układu kierowniczego, systemy hybrydowe, TPMS,
- aktualizacja do rocznika 2015 dla Hondy, Mazdy, Mercedesa, PSA (Peugeot, Citroen), Subaru, Suzuki, Toyota i VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat),
- system kontroli pasa ruchu dla AFL (Alfa, Fiat, Lancia), BMW, Mitsubishi, Renault i VAG,
- dodany system TPMS dla większości producentów/modeli,
- BMW – reset immobilizera dodany przy obsłudze innych systemów,
- kodowanie wtryskiwaczy, regeneracja/wymiana DPF dodana do Subaru,
- programowanie kluczy dla Mazdy (z lub bez systemu keyless) oraz reset funkcji kluczyków,
- obsługa systemu SCR (Selective Catalytic Reduction) w BMW - serwisowanie oraz resetowanie systemu.
Użytkownicy testerów Snap-on Diagnostics w Polsce mogą korzystać z systemu wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne jest bezpłatne przez okres jednego roku od zakupienia testera. Do korzystania ze wsparcia technicznego uprawnieni są wszyscy użytkownicy testerów SUN, którzy zakupili urządzenia w autoryzowanej sieci sprzedaży na terenie Polski i zarejestrowali je telefonicznie przy pierwszym połączeniu. Wsparcie techniczne jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9–17 i udzielane jest telefonicznie lub za pomocą poczty email. Pomoc techniczna obejmuje doradztwo i rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi, użytkowania, funkcjonalności oraz wykonywania procedur diagnostycznych za pomocą testerów diagnostycznych SUN.
Więcej informacji: [email zakodowany].
Żródło: Informacja prasowa Snap-on Diagnostics
.rTable { display: table; width: 100%;} .rTableRow { display: table-row; } .rTableHeading { background-color: #ddd; display: table-header-group; } .rTableCell, .rTableHead { display: table-cell; padding: 3px 10px; border: 1px solid #999999; } .rTableHeading { display: table-header-group; background-color: #ddd; font-weight: bold; } .rTableFoot { display: table-footer-group; font-weight: bold; background-color: #ddd; } .rTableBody { display: table-row-group; } .rTable { display: table; width: 100%;} .rTableRow { display: table-row; } .rTableHeading { background-color: #ddd; display: table-header-group; } .rTableCell, .rTableHead { display: table-cell; padding: 3px 10px; border: 1px solid #999999; } .rTableHeading { display: table-header-group; background-color: #ddd; font-weight: bold; } .rTableFoot { display: table-footer-group; font-weight: bold; background-color: #ddd; } .rTableBody { display: table-row-group; }