Nowy asortyment filtrów cząstek stałych DPF od KAMOKA

KAMOKA
3.7.2019

Filtry cząstek stałych od wprowadzenia normy Euro 4 są elementem każdego silnika o zapłonie samoczynnym, a od roku 2018 także aut z silnikiem o zapłonie iskrowym. KAMOKA właśnie wprowadziła na polski rynek  zamienniki oryginalnych filtrów cząstek stałych do szerokiej gamy pojazdów osobowych i użytkowych. 

Nowa oferta pokrywa zapotrzebowanie na filtry montowane w niemal wszystkich pojazdach osobowych i obejmuje fabrycznie nowe (nieregenerowane) tzw. suche i mokre filtry cząstek stałych, których pojemność oraz warunki regeneracji są identyczne z oryginalnymi.

Nowe regulacje prawne zniechęcają klientów i mechaników do wycinania filtrów cząstek stałych z aut i bardzo dobrze, bo jest to bardzo szkodliwe dla zdrowia i wpływa na komfort życia każdego z nas. Liczę na to, że oferta filtrów KAMOKA będzie najlepszą alternatywą dla wszystkich, którzy szukają produktu wysokiej jakości, a jednocześnie w korzystnej cenie – mówi Tomasz Kępiński, Prezes Zarządu firmy Entertrade, właściciela marki KAMOKA.

Dzięki zastosowaniu w naszych filtrach wysokiej jakości monolitów zapewniona jest skuteczność filtracji przy zachowaniu odpowiedniego przepływu spalin. Wykonanie filtrów w technologii zamkniętej z fabrycznym CPSI sprawia, że chronią one środowisko przed cząstkami stałymi, filtrując wszystkie spaliny. Auta, w których są zamontowane, spełniają najwyższe normy czystości. Odpowiedni dobór monolitów, a także substancji katalitycznych, którymi są one pokrywane, to gwarancja dobrej współpracy filtra ze sterownikiem silnika. Dzięki temu możliwe jest uzyskiwanie długich interwałów międzyregeneracyjnych oraz krótkich i efektywnych regeneracji filtra DPF – tłumaczy Mateusz Bednarski, ekspert techniczny KAMOKA.

Duży nacisk położony na wysoką jakość wykonania umożliwia łatwy montaż zarówno samego filtra, jak i jego osprzętu, np. czujników EGT, które niebawem znajdą się w ofercie KAMOKA.

Obecnie oferta KAMOKA obejmuje 23 referencje filtrów cząstek stałych (DPF). Asortyment jest systematycznie rozszerzany o nowe referencje. Oferta DPF dotyczy aut z grupy VAG (Seat, Skoda, VW, Audi) z silnikami 1.9, 2.0 i 3.0 TDI, a także modeli użytkowych (T5 i Crafter), grupy PSA (1.6, 2.0, 3.0 HDi), BMW (1.6d, 2.0d i 3.0d), Ford (1.6 i 2.0 TDCi), Fiat/Alfa Romeo (1.3, 1.9 Multijet i 3.0 JTD), GM (1.3 CDTI), Volvo (D5), IVECO (2.3 i 3.0) oraz Mercedes (2.1 i 3.0 CDI). Produkty są już dostępne w ofercie dystrybutorów KAMOKA.

Źródło: KAMOKA

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę