Nowy portal internetowy marek Loctite i Teroson

Henkel
22.6.2016

Henkel, producent najwyższej jakości produktów przeznaczonych do profesjonalnej naprawy i serwisowania pojazdów, udostępnił nową stronę internetową www.naprawy-pojazdow.pl, gdzie dzieli się praktyczną wiedzą
i doświadczeniem z firmami i specjalistami z branży motoryzacyjnej.

Większość elementów nadwozia i silnika samochodu można naprawić przy użyciu odpowiednich narzędzi i produktów. Może to obejmować na przykład uszczelnianie szwów, naprawę elementów metalowych i plastikowych, a nawet zabezpieczanie śrub i uszczelnianie gwintów. Henkel od kilkudziesięciu lat z sukcesem opracowuje i dostarcza produkty dla branży motoryzacyjnej marek Loctite i Teroson, pozostając jednymi z najchętniej wybieranych producentów przez warsztaty samochodowe i punkty napraw.

Chcąc dzielić się wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie napraw pojazdów, firma udostępniła nowy portal tematyczny pod adresem www.naprawy-pojazdow.pl. Jego adresatami są wszyscy specjaliści z branży motoryzacyjnej, zajmujący się szeroko pojętymi naprawami, którzy uzyskają tu wiele potrzebnych informacji i wskazówek technologicznych, dzięki którym będą mogli budować swoją przewagę konkurencyjną na rynku.
– Dzisiaj w biznesie liczy się przede wszystkim czas. Stąd każda przekazywana przez nas informacja musi być precyzyjna, docierać bezpośrednio i szybko. Portal jest cennym źródłem technologicznych informacji i doskonałym uzupełnieniem dla specjalistycznych szkoleń – powiedziała Beata Preis-Badoń, odpowiedzialna za dział klejów przemysłowych Henkla w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii. W serwisie www.naprawy-pojazdow.pl można między innymi znaleźć wskazówki, jak prawidłowo naprawiać elementy metalowe, plastikowe i mechaniczne w pojazdach, czy jak prawidłowo zamontować lub wymienić szybę.

– Za pomocą specjalnych instrukcji pokazujemy na przykład, jak można naprawić elementy zapewniające płynną pracę silnika – tłumaczy Beata Preis-Badoń. – Jednocześnie na naszej stronie udzielamy wielu cennych wskazówek odnośnie stosowania produktów Loctite i Teroson w codziennej pracy warsztatów samochodowych. Te informacje można także wykorzystać na potrzeby szkoleń wewnętrznych. Strona oferuje również informacje o nowościach produktowych, ostatnich wydarzeniach czy szkoleniach. Dodatkowo będzie służyła przeprowadzaniu kampanii promocyjnych.

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: Laundry & Home Care (środków piorących i czystości), Beauty Care (kosmetyków) oraz Adhesive Technologies (klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych). Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia prawie 50 tysięcy pracowników. W 2015 roku wartość sprzedaży Henkla wyniosła 18,1 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,9 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane firmy wchodzą w skład niemieckiego indeksu giełdowego DAX.

Źródło: Informacja prasowa Henkel

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę