Nowy układ TRW
Zintegrowanie dwóch technologii eliminuje konieczność instalacji w układzie oddzielnej elektronicznej jednostki sterującej, jako że wszystkie funkcje sterujące EPB pełnione są przez elektrohydrauliczny sterownik ESC.
,,Integracja tych dwóch technologii pozwala na osiągniecie znacznych korzyści, takich jak uproszczenie budowy całego systemu, zmniejszenie jego wagi oraz skrócenie czasu potrzebnego na jego montaż, nie wspominając o redukcji kosztów po stronie producentów pojazdów, wynikających z eliminacji ECU.", powiedział Josef Pickenhahn, wiceprezes ds. inżynierii w dziale układów hamulcowych.
System EPBi, podobnie jak produkowany przez firmę system EPB, pomaga zwiększyć bezpieczeństwo i komfort jazdy, zapewniając jednocześnie większą swobodę montażu oraz projektowania przestrzeni wewnątrz samochodu. EPB i EPBi pełnią także dodatkowe funkcje, jak np. automatycznie zwolnienie hamulca przy ruszaniu, utrzymanie pojazdu na wzniesieniu, czy sterowane elektronicznie hamowanie - funkcje niedostępne w przypadku konwencjonalnych, mechanicznych systemów hamulca postojowego.
Na wyposażeniu nowo produkowanych pojazdów znajdzie się technologia kontroli poślizgu EBC460 TRW, będąca najbardziej zaawansowaną wersją ESC, obejmującą liczne udoskonalenia służące poprawie funkcjonalności i wydajności systemu.
,,Od czasu wprowadzenia przez TRW pierwszych systemów ESC i EPB ponad dziesięć lat temu, firma stale wzbogaca je o nowe funkcje, zmniejszając jednocześnie ich rozmiar i wagę, a także czyniąc je coraz bardziej dostępnymi dla klientów. Dzięki integracji obu technologii, jesteśmy w stanie zaoferować połączone korzyści dwóch zaawansowanych technologii, wprowadzając w życie bogate doświadczenie zdobyte w dziedzinie inżynierii i zaawansowanej integracji systemów", powiedział Pickenhahn.
System dostępny będzie dla segmentów C, D, E oraz MPV w Europie i Chinach.
Więcej na stronie: www.trwaftermarket.com