Od 1 grudnia rusza infolinia techniczna VALEO

23.11.2011

Valeo Service Eastern Europe Sp. z o.o. ma przyjemność poinformować, iż z dniem1 grudnia 2011r. zostanie uruchomiona profesjonalna infolinia techniczna Valeo, która zapewni pełne wsparcie we wszelkich kwestiach związanych z produktami Valeo. Hotline Valeo obsługiwany będzie w dwóch językach: polskim i rosyjskim.

W Hotline Valeo najlepsi specjaliści udzielą Klientom fachowej informacji w zakresie: 

- pomocy przy dobraniu i dopasowaniu części
- dostępności produktu w ofercie Valeo Service Eastern Europe
- wsparcia w doradztwie technicznym przy montażu produktów Valeo
- informacji o punktach dystrybuujących części Valeo Service (w Polsce i zagranicą)
- informacji o sposobie składania reklamacji itp.

Kontakt z Hotline od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 będzie można nawiązać poprzez:

Telefon:

- Numer 801 8888 22 - dla połączeń z Polski z tel. stacjonarnych
- Numer +48 222 700 070 - dla połączeń z tel. komórkowych oraz połączeń zagranicznych

Opłata za połączenie zgodna z cennikiem lokalnego operatora.

Czat ONLINE (szczegóły na stronie) - aplikacja live czat jest dostępna na stronie infolini

Formularz kontaktowy - do wypełnienia na stronie infolini

Istnieje również możliwość zostawienia wiadomości głosowej poza godzinami pracy operatora Hotline.

Szczegółowe informacje dotyczące Hotline Valeo znajdą Państwo na stronie internetowej infolinii, która będzie aktywna od 1 grudnia 2011r. - http://hotline.valeoservice.pl/ oraz stronie: www.valeoservice.com

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę